DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 25. szerda

Lotus

Ez történt Raikkönen utolsó győzelme óta

Kimi Raikkönen több, mint öt és fél éves nyeretlenségi szériát szakított meg vasárnap Austinban. Közben a világ alaposan megváltozott, lássuk, mi minden történt 2013 tavasza óta körülöttünk.

részletek

Maldonado elfeledett, bravúros vezetései

Pastor Maldonadóról mindenkinek csak a ’fizetős versenyző’ jelző jut eszébe és rengeteg karambolja. Ugyanakkor egyetlen futamgyőzelmén kívül is akadtak csodás futamai, amik feledésbe merültek.

részletek

Mi minden történt Raikkönen utolsó győzelme óta?

A finn Ferrari-pilóta rajongói álmukból ébresztve is tudják, hogy a 2013-as szezonnyitón állt kedvencük utoljára a dobogó legtetején. Öt év hosszú idő: áttekintettük, mi történt az F1-ben és azon kívül, mióta a veterán utoljára versenyt nyert!

részletek

A teszteredmények semmit nem mondanak

Az elmúlt, bő tíz évben is megfigyelhettük, hogy a téli tesztek eredménye legtöbbször csak halványan vázolja az erőviszonyokat. Sokszor végzett az élen olyan csapat, ami utána sehol nem volt.

részletek

A Formula-1 kész állatkert

Igen gyakran jelennek meg állatok a száguldó cirkuszban, akár szimplán az autó tervezője gondol egy merészet a festésnél, időnként pedig a támogató emblémája hozza magával. Melyek a leghíresebbek?

részletek

A Renault még éveket éhezhet a sikerre

Visszatérésétől számított harmadik F1-es évét kezdi a francia gyártó, ám pilótájuk szerint a Lotus romjaira felhúzott csapat még évekre van attól, hogy visszakerüljön az élmezőnybe.

részletek

Retro – Rövid életű sikercsapat Raikkönennel

2012. február 5-én hullt le a lepel a fekete-arany Lotus E20-ról: a történelmi névhez és színekhez neves pilóta is járt, a Formula-1-be visszatérő Kimi Raikkönen. A csapat ambíciói nagyok voltak, és az eredmények is érkeztek – a lendület azonban hamar kifulladt.

részletek

Kevesebb pénzből jutna messzebbre a Renault

A Ferrari és a Mercedes erőforrásainak 85%-ából már világbajnok lenne a franciák F1-es csapata. Cyril Abiteboul elárulta, hogyan húzzák ki magukat a Lotus ásta gödörből. Jelentős bővítésekről van szó.

részletek

„Az F1-et a nagy gyárak tartják a markukban”

Egy korábbi csapatfőnök kimondta, mi az egyik fő probléma a Formula-1-ben. Szerinte a nagyok nem hajlandók semmilyen engedményre, így gyakorlatilag a szűk körbe bejutni lehetetlen és ez szörnyű.

részletek

Retro – Raikkönen: Út a kultstátuszig

Kimi Raikkönen még akkor is az F1-es mezőny legnépszerűbb versenyzője maradna, ha folyamatosan a vert mezőnyben tekerné a kormányt - de mivel tett szert ekkora hírnévre a finn?

részletek

Sikeres csapatok súlyos motorgondjai

A McLaren elpazarolt három évet a Formula-1-ben a siker esélye nélkül a gyenge Hondával. Az elmúlt 30 évben többször is előfordult, hogy világbajnoki esélyes csapat hirtelen motor nélkül maradt.

részletek

Nem minden orosz pilóta balhés

Mostanában az orosz versenyzőkről mindenkinek Danyiil Kvjat utóbbi évekbeli torpedózásai jutnak eszébe, pedig a most 33 éves Vitalij Petrov sokkal nyugodtabb versenyző volt. Mi volt Petrov 5 legemlékezetesebb pillanata?

részletek