Halo
Senna miatt maradt életben a korábbi F1-es pilóta
Az F1 biztonságának fejlődése miatt élte túl hatalmas balesetét, mégis úgy gondolja, hogy a halóra már nincs szükség és inkább sebességkorlátozást vezetne be, hogy ne haljon meg senki.
részletekTervező: Drasztikusabbak az idei változások
A halo tavalyi bevezetése messze nem volt akkora horderejű az F1-ben, mint az idei szabálymódosítások, amelyek az aerodinamika mellett a fogyasztást is érintik – állítja egy szakember.
részletekWolff a halo ellenzőjéből támogatóvá vált
A Mercedes csapatfőnöke egyike volt azoknak, akik az első pillanattól ellenezték a kötelező fejvédelem bevezetését, ám Charles Leclerc balesete megváltoztatta véleményét az eszközzel kapcsolatban.
részletekA halo tízszer hatékonyabb a szélvédőnél
Charlie Whiting szerint az Alonso-Leclerc esetnél ennyivel nyújtott nagyobb védelmet a monacóinak a halo, mint a korábban felmerült másik eszköz, úgyhogy most még biztosabbak a dolgukban.
részletekAlonso szárnya eltalálta volna Leclerc sisakját
Hónapokkal a Belga Nagydíj rajtbalesete után megérkezett a vizsgálat eredménye: a McLaren kerekei nem, de a szárnyvéglap eltalálta volna Charles Leclerc sisakrostélyát Spában. A halo védte meg a fiatal monacóit.
részletekTodt: A halo bebizonyította, hogy szükség van rá
Jean Todt büszke rá, hogy harcolt a halóért, és úgy látja, hogy az idén történt események őt igazolták, noha rengeteg ellenlábasa volt a fejvédelemnek. Ross Brawn is kiállt mellette.
részletekHülkenberg balesete rámutatott a halo gyengéjére
A Mercedes csapatfőnöke komoly aggodalmát fejezte ki a kötelező fejvédelemmel kapcsolatban. Nico Hülkenberg a halo miatt nem tudott kiszállni autójából, szerencsére nem gyulladt ki a Renault.
részletekTodt: Egy sérülés, és megszűnik a motorsport
Az FIA elnöke, Jean Todt újabb megerősítést nyert Charles Leclerc és Fernando Alonso spái rajtbalesete után a fejvédő jelentette biztonságról - ellenkező esetben a betiltást kockáztatná a motorsport.
részletekFIA: Nincs a halónál hatékonyabb védelem
Bármilyen egyéb fejvédő csak töredék annyira lett volna hatékony Leclerc múltkori balesetében, mint a halo – vallja Charlie Whiting. A megoldás jövője így biztosított, most az esztétikáján dolgoznak.
részletekKiderült, mekkora erőhatás érte Leclerc halóját
Charlie Whiting szerint egyértelműen jól vizsgázott a fejvédő a múlt heti Belga Nagydíj rajtbalesetében, de még mindig korai kijelenteni, hogy az eszköz megmentette a sauberes életét.
részletekSainz elfelejtené a veszélyes DRS-t
A fiatal spanyol elismeri, hogy jelenleg a nyitható hátsó szárny nélkül szinte lehetetlen lenne előzni a Formula-1-ben, ám az eszköz annyira veszélyes, ha elromlik, hogy reméli, nem sokáig lesz már.
részletekÁthelyezik a fedélzeti kamerákat 2019-ben
Azzal próbálják élvezhetőbbé tenni a Formula-1-es közvetítéseket, hogy jövőre áthelyezik a kamerákat, hogy kevésbé rondítson bele a halo a látványba. A Renault már ki is próbálta a megoldást.
részletek