FormulaE
Mortarának „karácsonyi ajándék” volt Wehrleinék visszaesése
Edoardo Mortara az egyik nagy haszonélvezője volt a káosznak, amely a mexikói Formula-E futam befutójánál lezajlott, így állhatott fel a dobogóra is. A svájci is tudja, óriási ajándékot kapott, nekik a dobogó ugyanis jelenleg ez a szint.
részletekDrámai befutó után Di Grassi nyert Mexikóban
Hiába vezetett a rajttól kezdve a pole-ból induló Pascal Wehrlein, a cél előtt néhány méterrel elfogyott az energiája, ráadásul büntetést is kapott, így az audis brazil örökölte meg a győzelmet.
részletekFőnöke nem kételkedik Massában
Annak ellenére, hogy Felipe Massa kifejezetten gyengén kezdte első Formula-E-szezonját, a csapatfőnök Susie Wolff szerint továbbra sem szabad lebecsülni a brazilt.
részletekHamarosan teszteli FE-autóját a Mercedes
Megkapta tesztautóját, és jól halad a motor fejlesztésével a Formula-E-be a következő szezontól belépő Mercedes, amely márka a HWA közreműködésével pár hét múlva pályára is viszi első elektromos versenyautóját.
részletekSosemvolt ütközésért büntethették a BMW-t
A Formula-E santiagói futamán a harmadik helyezett személye a leintés után változott. De vajon jogosan sorolták hátra Alexander Simst, aki elmondása szerint hozzá sem ért a megpördülő Edoardo Mortarához?
részletekBMW: Szabad a versenyzés az ütköző csapattársak között
Bár Antonio Felix da Costa és Alexander Sims csapattársakként, ráadásul az élen ütköztek össze a Formula-E legutóbbi futamán, Marokkóban, a csapatfőnök szerint ennek ellenére továbbra is szabadon versenyezhetnek egymás ellen.
részletekVirtuális betekintés az új chilei FE-pályába
Idén új helyszínre költözött a Formula-E Santiagóban, és még mielőtt az autók kipróbálhatták volna, egy szimulátor segítségével ismerkedhettünk meg a félkörívet és hajtűket tartalmazó vonalvezetéssel.
részletekRosberg: Az F1 jövője az elektromos autókban van
2016 világbajnoka elkerülhetetlennek tartja, hogy a jövőben a Formula-E mintájára az F1 is elektromos autókra váltson. Nico Rosberg szerint ugyanis hosszú távon csak ennek az iránynak van értelme.
részletekA Formula-E vonzza az élen állók ütközéseit
Még csak alig több mint négy éve létezik a sorozat, de máris annyi kontaktot láttunk verseny közben az élen haladó két pilóta között, hogy más szériákból csak évtizedek alatt gyűjthetnénk össze ennyit.
részletekWehrlein nem érti, miért tartják nehéznek a Formula-E-t
Újoncok és rutinosak, F1-es és másféle háttérrel rendelkező pilóták nem győzik sorolni, miért is jelent minden más sorozatnál nagyobb kivívást a Formula-E. Az eddig egyetlen kanyart versenyző Pascal Wehrlein nem ért egyet velük.
részletekSajtó: szinte mindenbe belekóstolhat Wehrlein 2019-ben
Amellett, hogy tárgyalásban van a Ferrarival egy fejlesztőpilótai állásról, ráadásul szintén élő megállapodása van a Formula-E-ben is, Pascal Wehrlein máshol is kipróbálná magát.
részletekA Nagy Futam válhat a Budapest ePrix-vé
Igaz a korábbi sajtóhír, mely szerint megvalósíthatósági tanulmány készült egy Formula-E-futam magyarországi megrendezéséről – mondta el a Formula.hu-nak Oláh Gyárfás, az MNASZ elnöke. A főváros egy jó alappal is rendelkezik, az évről évre megrendezett Nagy Futammal.
részletek