Formula-1
Újra 14 órakor kezdődhetnek az F1-es futamok
Sajtóértesülések szerint mindössze három év után visszatérhet a korábban megszokott rajtidőpont az F1-es hétvégéken, miután a 15:10-re tolt kezdés nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
részletekF1 fotózás a lakásban - Így is lehet!
Bármilyen sportról is legyen szó, idén nehéz dolguk van a rajongóknak, hiszen jött Mr. Covid és két vállra fektette a világot. Akárhogy is nézzük, ipponnal...
részletekVettel nem akar tévés szakértő lenni
A Ferrari pilótája a bizonytalan jövőjéről nyilatkozva elárulta, hosszú bakancslistával rendelkezik, de azon nem szerepel a televíziós szakértő pontja. A kérdezést másokra hagyja.
részletekLimitált példánnyal tiszteleg a Monacói Nagydíj előtt a TAG Heuer
A Formula 1 Monacói Nagydíj a széria legendás futama, az itt szerzett győzelmet minden pilóta különösen megbecsüli és nagyra tartja. Közülük többeket a TAG Heuer nagyköveteként intettek le a kockás zászlóval: Niki Lauda, Jody Scheckter, Alain Prost, Mika Häkkinen, David Coulthard, Kimi Räikkönen, Fernando Alonso, Lewis Hamilton, vagy Daniel Ricciardo. A futam királya - King of Monaco - Ayrton Senna pedig még csak 60 éves lenne idén.
részletekEredeti F1-es versenyautót adományoz jótékony célra a Toyota
A világ egyik legnagyobb aukciós háza jótékony célú online árverést szervez a napokban; a bevétel száz százalékát a koronavírus elleni küzdelem céljaira fordítják. Az árverési tételeket versenyistállók ajánlották fel, a Toyota pedig nem kevesebbel, mint egy hiánytalan F1-es versenyautóval járul hozzá a nemes célú gyűjtéshez.
részletek„Manapság alig izzadnak a pilóták az autóban”
Az 1992-es világbajnok brit exversenyző szerint mostanában úgy néznek ki a pilóták az F1-es futamok végén, mintha épp akkor léptek volna ki egy fodrászszalonból.
részletekHamilton: Saját magam vagyok a legnagyobb kritikusom
Rengeteg klasszis pilóta ellen versenyzett már F1-es karrierje során a hatszoros vb-győztes, de úgy érzi, végső soron saját maga a legfőbb ellenfele. Beszélt arról is, miben változott az évek során.
részletekSteiner: Óriási a kérdőjel, hogy idén egyáltalán lesz-e Formula-1
A koronavírus mindent átírt az elmúlt hetekben, a száguldó cirkusz sem volt kivétel. Az egész világon eluralkodott a járvány, senki nem látja, hol lehet a vége. Günther Steiner is bizonytalan.
részletekKorábban is töröltek már futamokat az F1-ben
A 2020-as, egyelőre meg sem kezdett szezon eddig a lefújt futamokról szól. A korábbi évtizedekben is történtek már versenytörlések, de egészen más okokból. Járvány miatt még sosem volt erre szükség.
részletekKomoly gondban lehet az európai szezon is
Hosszas huzavona után végül lefújták az Ausztrál Nagydíjat a koronavírus okozta veszély miatt. Jelenleg a járvány uralkodik a világon és a hónapokkal ezután következő európai szezont is elsöpörheti.
részletekA Liqui Moly a Formula-1-ben marad
A Liqui Moly meghosszabbítja a Forma 1-es elkötelezettségét, és 2022 végéig szerződést köt a versenysorozattal. A német olaj- és adalékgyártó reklámszalagjai a versenyek felén lesznek láthatók. "Még soha nem kötöttünk meg ilyen médiahatású szponzorációt, mint ez", mondta Ernst Prost, a Liqui Moly ügyvezetője.
részletekVerstappen és a Honda tartja itt a Red Bullt?
Úgy tűnik, hogy az energiaitalos istálló hosszabb távú sorsa a japán motorszállító és a holland vezérpilóta kezében van. Amennyiben nem sikerül versenyképes autóval előállni, a Red Bull távozhat.
részletek