Fejlesztések
Verstappen: Jelenleg nem képes győzelemre az autó
Monzában is folytatja a kísérletezést a Red Bull a korábbi verziókkal, de az F1-es világbajnok mérsékelten optimista csak. Arról is beszélt-e, van-e köze a visszaesésüknek Newey távozásához.
részletekNem tudja még a Mercedes, problémás-e az új padlólemez
A várt leszorítóerő ott van, de James Allison szerint könnyen lehet, hogy a fejlesztés bontotta meg az F1-es autójuk egyensúlyát Zandvoortban.
részletekA McLaren-fejlesztés, amely elvette a Red Bull előnyét
Az F1-es Holland Nagydíjon bevetett új hátsó szárnnyal a wokingiak olyan területen tettek szert előnyre, amely eddig az energiaitalosok fő erősségének számított.
részletekAz új padlólemez áll a Mercedes visszaesése mögött?
Toto Wolff csapatfőnök nem akar túl hamar következtetéseket levonni, de szerinte valami komoly probléma okozta az F1-es Holland Nagydíjon látott szenvedésüket.
részletekA McLaren és a Williams viszi a prímet – az F1-es csapatok fejlesztései a Holland Nagydíjra
Miami óta a legjelentősebb csomaggal készült Zandvoortra a McLaren, a Red Bull viszont csak apróságokon változtatott – itt a teljes lista.
részletekAmi még mindig problémát okoz a Mercedesnek
Van egy terület, amely az Ezüst Nyilak vezető F1-es pályamérnöke szerint még mindig fejtörést okoz nekik – amelyet ráadásul nem is lehet gyorsan orvosolni.
részletek„Már a határon egyensúlyozunk” – Ferrari
Nemcsak a pluszteljesítmény számít, hanem az is, hogy a pilóták mennyire magabiztosak a fejlesztésekkel: erre is figyelni kell az újításokkal kapcsolatban.
részletekHorner elmondta, miben jobb a McLaren autója a Red Bullnál
Az energiaitalosok F1-es főnöke úgy érzi, elsősorban az RB20-as működési tartományát kellene szélesíteniük, ebben élvez előnyt az MCL38-as.
részletekA teljes jövő évet 2026-nak szenteli a Williams
James Vowles csapatfőnök egyértelművé tette: elsődlegesen az új F1-es szabályok érkezése lebeg a szemük előtt – de azért idén is lesznek még fejlesztéseik.
részletekÍgy támadt fel a gyenge kezdés után a Mercedes
A 2024-es F1-es idény elején még túl érzékeny volt a W15-ös, de a fejlesztésekkel orvosolták a problémákat – és most már határozottan látják az irányt.
részletekMiért ilyen nehéz ma fejleszteni az F1-ben?
Dan Fallows beszélt arról, hogy miért látunk ennyi besült fejlesztést manapság, amikor a topcsapatok sem azt kapják a munkájuktól, amire számítanak.
részletekNő a nyomás az Aston Martinon, de Stroll még türelmes
Mike Krack elismeri, hogy a besült fejlesztések miatt nő rajtuk a nyomás, de szerinte Lawrence Stroll tisztában van vele, hogy időbe telik a fejlődés az F1-ben.
részletek