Steward
Balogh Tamás
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2021. március 5. péntek

Evans

Formula-E újratöltve: 9 nap, 6 futam, 3 pálya, 1 bajnok

Úgy folytatódik a következő napokban a Formula-E, ahogy még soha semmi: a szezon több mint fele 9 nap alatt három különböző pályán. Mindenki bajnokesélyes, és senki nem lehet biztos semmiben!

részletek

Akit örökké kísért, hogy nem jutott be az F1-be

Nem először osztja már meg fájdalmait az elszalasztott Formula-1-es lehetőség kapcsán a Formula-E élmenője, Mitch Evans, annak viszont örül, hogy ha a 12. helyre kvalifikál, az nem jelenti azt, hogy ott is kell célba érnie.

részletek

Mexikóváros ePrix: Evans sikere, a fél mezőny drámája

Hamar búcsúzott az esélyesek közül a pole-ból induló Porschével André Lotterer, 2. helyet dobott el Sam Bird, de hibázott az eddigi listavezető Stoffel Vandoorne is, miközben Mitch Evans nyomás nélkül nyert a Jaguarral.

részletek

Evans vezet a havas/murvás Svéd Ralin

Hó nem sok van a WRC-szezon második futamán, de a furcsa körülmények nem gátolták meg a Toyotákat abban, hogy az élre törjenek - egyelőre csak a címvédő Tanak tudja velük tartani a lépést.

részletek

Ogier, Evans és Rovanpera írhatja tovább a Toyota aranykorát

Ritka és különleges helyzet az, amikor valaminek az aranykoráról jelenidőben, és nem visszatekintve, nosztalgikus múltidézéssel emlékezhetünk meg. Ilyen nem mindennapi helyzetben van most a Toyota, amely minden kétséget kizáróan a vállalat motorsport történetének legsikeresebb időszakát éli. A világ azon legrangosabb szériáit és versenyeit sorra véve, amelyeken a márka képviselteti magát, elképesztő sikersorozatot láthatunk. A Toyota 2018-ban elhódította a Rali Világbajnokság (WRC) konstruktőri világbajnoki címét, és második helyen végzett a Hosszútávú Világbajnokságban (WEC) és a Dakaron. A Hosszútávú Világbajnokság 2018/2019-es idényében a japán autógyártó már megszerezte a világbajnoki címet, megnyerte a 2019-es Dakart, míg a WRC 2019-es idényében a pilóták versenyében Ott Tanak révén egyéni világbajnoki címet szerzett, és szoros versenyben volt a konstruktőri világbajnoki címért is, amelyért végül az Ausztrál Rali lefújása miatt nem tudott csak megküzdeni. A vállalat versenyistállója, a TOYOTA GAZOO Racing csapata jelenleg három verseny után élen áll a 2019/2020-as sorozatban is WEC sorozatban is, a 2020-as Dakarra a 2019-es WEC világbajnok Alonsót is nevezi, a WRC 2020-as évadára pedig vadonatúj pilótákkal, köztük a hatszoros világbajnok Ogier-vel készül, akinek sikersorozatát épp a Yaris WRC-vel versenyző Tanak törte meg idén… Mindeközben a maga is mesterpilóta Akio Toyota, a Toyota világszintű versenyzője érzelmes szavakkal búcsúzik az eddigi csapattagoktól, Latvalatól, Meeketől és Tanaktól.

részletek

FE: Ha van még egy kör, a fél mezőny kiesik

A futamgyőztes Mitch Evans szerint is „bizarr” véget ért a Formula-E Róma ePrix-je, annak hajrájában ugyanis az ő hidegvérén múlt, hogy a mezőny jó része egyáltalán el tudott jutni a célig, beleértve saját magát is.

részletek

Evans hajmeresztő csatában győzte le Lotterert

A támadó móddal való taktikázás döntötte el a Róma ePrix-t, az első győzelmükért csatázó pilóták közül Mitch Evansnek és a Jaguarnak sikerült véghez vinnie az áttörést, de a 3. helyezett Stoffel Vandoorne is örülhet.

részletek

Drámai végjáték a Korzika Ralin

Óriási fordulatok után Thierry Neuville nyerte a WRC klasszikus aszfaltos versenyét, a Korzika Ralit, méghozzá a győzelemtől végig borzasztó messze lévő Sebastien Ogier előtt, míg Elfyn Evans az utolsó pillanatokban csúszott vissza a harmadik helyre.

részletek

Megvan a Jaguar első pole-ja, Vergne csak 17. Zürichben

A bajnoki cím kapujában álló Jean-Eric Vergne szörnyű időmérőt zárt, a Techeetah becsületét André Lotterer mentette meg, a legnagyobb dobásért azonban Mitch Evans volt felelős a Jaguarral.

részletek

Akik a Formula-1 előszobájában ragadtak, 3. rész

Az utóbbi években számos precedens volt reményteljes karrierek kisiklására, méghozzá elsősorban anyagi okok miatt. Összeállításunk harmadik részében szintén olyan neves nevelőszériákban élmenő tehetségeket mutatunk be, akik bár az ott mutatott teljesítményük alapján kiérdemelték, de végül nem jutottak F1-es üléshez, viszont később a Formula-E mentőövet dobott számukra.

részletek

Neuville dominál, de Ogier vezet - ezt láttuk eddig idén a WRC-ben

Borzasztóan érdekes szezont látunk eddig az elmúlt években rendre Ogier végső győzelmét hozó rali-világbajnokságon - tekintsük át kicsit, hogy mi is történt eddig és hogy mi várható a folytatásban.

részletek

Jaguar: Ha egyből nyerünk, baj van a sorozattal

Különös olyan nyilatkozatot olvasni, amelyben a csapat kijelenti, hogy kifejezetten nem örülne, ha túl sikeresen indítaná a szezont, ám a Jaguar Formula-E-csapatánál valójában nagyon is észszerű dolgokat mondanak.

részletek
Olvastad már?