Európa
Kétnaposak lehetnek a versenyhétvégék
A Formula-1 új tulajdonosa, a Liberty Media további komoly változtatások mellett azt tervezi, rövidebb versenyhétvégéket szerveznek majd, ezzel növelve az izgalmakat.
részletekA Toro Rosso szerint túl sok az európai verseny
A faenzai alakulatot irányító Franz Tost véleménye olykor homlokegyenest eltér az F1 többi vezéralakja által osztott állásponttól, és erre újabb bizonyítékot adott, amikor sokallni kezdte a sport európai jelenlétét.
részletekA Kis Csoda – újra a Fiesta lett Európa kedvenc kisautója
Az elmúlt évben a Ford Fiesta volt Európa legnagyobb számban értékesített kisautója – méghozzá zsinórban immár a negyedik éve.
részletekA bakui lesz a második leghosszabb F1-es pálya
Legalábbis a jelenlegi versenynaptárban: már csak az FIA homologizációjára vár a több mint hat kilométeres, kanyargós részeket és hosszú padlógázas szakaszokat is tartalmazó vonalvezetés.
részletekA WTCC is menekülne Európából
Elképzelhető, hogy a közeljövőben már csak a WTCC versenynaptárának harmadát teszik majd ki az európai helyszínek, a sorozat első embere szerint ugyanis csak az erős kötelékekkel rendelkező pályák maradhatnak.
részletek"Európa F1-es jövője? Sivár"
8/19. Jelenleg így áll az európai futamok aránya az összeshez viszonyítva, és nem elég, hogy idén már nem lesz Német Nagydíj, Bernie Ecclestone a monzai Olasz Nagydíj törlését is megszellőztette.
részletekFélelmeinek adott hangot az imolai pálya főnöke
A tradíció manapság szitokszó az F1-ben, hiszen Ecclestone újabbnál újabb pályákkal szórja tele a naptárat a világ minden tájáról - az imolai pálya főnöke nagyon aggódik a tendencia miatt.
részletekEcclestone: Gazdasági szempontból Európa már harmadik világ
Bernie Ecclestone a The Telegraph-nak adott nyilatkozatában harmadik világnak nevezte az öreg kontinenst stagnáló gazdasága miatt, és azt mondja, már 10 éve megjósolta a jelenlegi folyamatokat.
részletek