DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 2. szombat

Cooper

Mini Cooper Coupét épít át és sorsol ki idén az AMTS!

Az Automobil és Tuning Show-ra 2021-ben is egy különleges nyereményautóval, valamint extra programmal is készültek - idén az eddig látottaknál is komolyabb keretek között!

részletek

Menetpróba - MINI Cooper S 60 Years

Hatvan éve, hogy bemutatkozott az eredeti Mini, és az ezredfordulón újraélesztett márka a legendás ősök előtt tiszteleg a legújabb különkiadásával. A stílusos megjelenésű 60 Years Edition a MINI legjobb hajtásláncával járt nálunk.

részletek

Az olasz meló mintájára menekül a MINI

A MINI első tisztán elektromos meghajtású modelljének piaci premierje előtt a brit prémiumgyártó újabb látványos kisvideóval harangozza be jövőbe mutató újdonságát. A „The E-talian Job – The Getaway Car” című alkotás egy gyors tempójú főhajtás az 1969-es moziklasszikus előtt.

részletek

MINI Cooper SE: Zöld üzemmód a „Zöld Pokolban”

Ennél hatékonyabbat egyszerűen nem lehet autózni: a műszerfalon elhelyezett billenőkapcsolóval két működési üzemmódban állítható fékerő-visszatáplálásnak köszönhetően a MINI Cooper SE úgy vágtatott végig a „Zöld Pokolként” ismert Nürburgring legendás, Nordschleife aszfaltcsíkján, hogy vezetője egyszer sem lépett rá a fékre.

részletek

Bemutatkozik a MINI Cooper SE

A nagyvárosokba tervezett, tisztán elektromos meghajtású személyes mobilitás mostantól a MINI által fémjelzett élménnyel karöltve is átélhető: a MINI Cooper SE (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,2 – 15,0 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km)* megérkezett. A brit prémiumgyártó tömegtermelésben kínált első tisztán elektromos meghajtású négykerekűje a vezetés színtiszta élményét hosszú távon fenntartható módon váltja valóra, és mindezt a MINI hamisítatlanul egyedi megjelenésével és prémium minőségével párosítja. Egy szó, mint száz: a MINI Cooper SE egy ízig-vérig MINI, károsanyag-kibocsátás nélkül.

részletek

Ennyit költenek idén a csapatok az F1-ben

A Formula-1 rettentően drága sportág, különösen az utóbbi évtizedekben. De melyik csapat mennyi pénzzel gazdálkodik idén? A korábbi évtizedekhez képest ez milyen változást jelent?

részletek

Retro – Győzelem bokszkiállás nélkül

Több szempontból is történelmi volt Stirling Moss argentínai F1-es sikere 1958-ban: nem csupán a későbbi világbajnok Cooper első győzelmét szerezte, hanem a legelső farmotoros diadalt is. Mindezt egy olyan húzásnak köszönhetően, melyet ma gumistratégiának neveznénk.

részletek

Retro – Motort az autó hátuljába

Cooper: a csapatnév már réges-rég kikopott az F1-ből, de nem ismeretlen annak, aki tisztában van a sportág történelmével – Jack Brabham két bajnoki címe, valamint egy technikai vívmány örök életűvé tette.

részletek

Retro – Két csapattal nyerni egy évben

John Surtees dominálta az 1966-os év mexikói szezonzáróját a Cooperrel – úgy, hogy az év korábbi részében már a Ferrarival is győzött. Piros autót ezúttal hiába keresett bárki a mezőnyben.

részletek

Retro – Amit nem tudtál Jack Brabhamről

A háromszoros világbajnokok szűk körének tagja, aki saját csapatával is felért az F1 csúcsára – ez az, amit mindenki tud az április 2-án született ausztrál Brabhamről. 8 olyan dolgot gyűjtöttünk össze, ami valószínűleg újdonság a rajongóknak.

részletek

Retro – Aki három ártatlant magával vitt

Bár eredményei nem emelkedtek ki, Giulio Cabianca nevét megőrizte az emlékezet: azok listáján szerepel a neve, akik F1-es autóban veszítették életüket. A bizarr tesztbaleset több civil halálát is okozta.

részletek

Retro – Majdnem csoda Dél-Afrikában

Privát versenyzőként, régi, nem is F1-re tervezett technikával rajthoz állni egy januári nagydíjon, majd a győzelemért harcolni – ennek minden részlete elképzelhetetlen ma, 1967-ben azonban John Love-ot csupán 7 kör választotta el a sikertől.

részletek