Cooper
Mini Cooper Coupét épít át és sorsol ki idén az AMTS!
Az Automobil és Tuning Show-ra 2021-ben is egy különleges nyereményautóval, valamint extra programmal is készültek - idén az eddig látottaknál is komolyabb keretek között!
részletekMenetpróba - MINI Cooper S 60 Years
Hatvan éve, hogy bemutatkozott az eredeti Mini, és az ezredfordulón újraélesztett márka a legendás ősök előtt tiszteleg a legújabb különkiadásával. A stílusos megjelenésű 60 Years Edition a MINI legjobb hajtásláncával járt nálunk.
részletekAz olasz meló mintájára menekül a MINI
A MINI első tisztán elektromos meghajtású modelljének piaci premierje előtt a brit prémiumgyártó újabb látványos kisvideóval harangozza be jövőbe mutató újdonságát. A „The E-talian Job – The Getaway Car” című alkotás egy gyors tempójú főhajtás az 1969-es moziklasszikus előtt.
részletekMINI Cooper SE: Zöld üzemmód a „Zöld Pokolban”
Ennél hatékonyabbat egyszerűen nem lehet autózni: a műszerfalon elhelyezett billenőkapcsolóval két működési üzemmódban állítható fékerő-visszatáplálásnak köszönhetően a MINI Cooper SE úgy vágtatott végig a „Zöld Pokolként” ismert Nürburgring legendás, Nordschleife aszfaltcsíkján, hogy vezetője egyszer sem lépett rá a fékre.
részletekBemutatkozik a MINI Cooper SE
A nagyvárosokba tervezett, tisztán elektromos meghajtású személyes mobilitás mostantól a MINI által fémjelzett élménnyel karöltve is átélhető: a MINI Cooper SE (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 0,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 13,2 – 15,0 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 0 gramm / km)* megérkezett. A brit prémiumgyártó tömegtermelésben kínált első tisztán elektromos meghajtású négykerekűje a vezetés színtiszta élményét hosszú távon fenntartható módon váltja valóra, és mindezt a MINI hamisítatlanul egyedi megjelenésével és prémium minőségével párosítja. Egy szó, mint száz: a MINI Cooper SE egy ízig-vérig MINI, károsanyag-kibocsátás nélkül.
részletekEnnyit költenek idén a csapatok az F1-ben
A Formula-1 rettentően drága sportág, különösen az utóbbi évtizedekben. De melyik csapat mennyi pénzzel gazdálkodik idén? A korábbi évtizedekhez képest ez milyen változást jelent?
részletekRetro – Győzelem bokszkiállás nélkül
Több szempontból is történelmi volt Stirling Moss argentínai F1-es sikere 1958-ban: nem csupán a későbbi világbajnok Cooper első győzelmét szerezte, hanem a legelső farmotoros diadalt is. Mindezt egy olyan húzásnak köszönhetően, melyet ma gumistratégiának neveznénk.
részletekRetro – Motort az autó hátuljába
Cooper: a csapatnév már réges-rég kikopott az F1-ből, de nem ismeretlen annak, aki tisztában van a sportág történelmével – Jack Brabham két bajnoki címe, valamint egy technikai vívmány örök életűvé tette.
részletekRetro – Két csapattal nyerni egy évben
John Surtees dominálta az 1966-os év mexikói szezonzáróját a Cooperrel – úgy, hogy az év korábbi részében már a Ferrarival is győzött. Piros autót ezúttal hiába keresett bárki a mezőnyben.
részletekRetro – Amit nem tudtál Jack Brabhamről
A háromszoros világbajnokok szűk körének tagja, aki saját csapatával is felért az F1 csúcsára – ez az, amit mindenki tud az április 2-án született ausztrál Brabhamről. 8 olyan dolgot gyűjtöttünk össze, ami valószínűleg újdonság a rajongóknak.
részletekRetro – Aki három ártatlant magával vitt
Bár eredményei nem emelkedtek ki, Giulio Cabianca nevét megőrizte az emlékezet: azok listáján szerepel a neve, akik F1-es autóban veszítették életüket. A bizarr tesztbaleset több civil halálát is okozta.
részletekRetro – Majdnem csoda Dél-Afrikában
Privát versenyzőként, régi, nem is F1-re tervezett technikával rajthoz állni egy januári nagydíjon, majd a győzelemért harcolni – ennek minden részlete elképzelhetetlen ma, 1967-ben azonban John Love-ot csupán 7 kör választotta el a sikertől.
részletek