Aerodinamika
Alonsót jövőre is az élre várják Indyben
Ha valakit egy négyszeres Indy 500-győztes vár egyértelműen a legjobbak közé, az nem éppen kis dicséret. Az IndyCar legendája, Rick Mears szerint biztosan a győzelemért harcol majd Alonso.
részletekMarko: 15 millió eurót dobtunk ki a semmire
A Red Bull főtanácsadója szerint teljesen hasztalan lesz a jövőre használatos új első vezetőszárny, azonban a költségvetésből azonnal súlyos milliókat felemésztett, az előzés viszont nem lesz könnyebb.
részletekRicciardót megzavarta a Red Bull formája
Az év végén a Renault-hoz szerződő Daniel Ricciardo nem talál igazi magyarázatot (volt) csapata jelentős, idény végi formajavulására. Az RB14 a szezon hajrájában mindenhol versenyképes lett.
részletekRoss Brawn beszélt a 2019-es változásokról
Ross Brawn beszélt a 2019-es aerodinamikai szabályváltozásokról, melyeknek úgy látja, kézzel fogható eredménye van. Szerinte több előzést láthatunk a következő szezontól kezdve.
részletekCsapatvezetők: Visszalépés a 2019-es szabály
Több csapatfőnök is úgy gondolja, a Formula-1 hatalmas visszalépést szenved el a 2019-es aerodinamikai megkötésekkel. Az autók kinézete romlik, előzésből viszont nem lesz több.
részletekA Toro Rosso-Honda a legjobb hatban
Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.
részletekVerstappen: Most van a legjobb esélyünk nyerni
Max Verstappen tavaly könnyed győzelmet aratott Mexikóban, idén ennek megismétlésére készül. Kiváló alap ehhez Austinban nyújtott teljesítménye, ahol a 18. helyről jött fel másodiknak.
részletekA rondább autókkal sem lesz könnyebb előzni?
Max Verstappennek kétségei vannak afelől, hogy a jövő évi aerodinamikai változtatások valóban sokat segítenek az előzések tekintetében. Ellenben sokkal csúnyábbak lesznek az autók 2019-ben.
részletekA McLaren feláldozta az évet 2019-ért
Nagyjából sejthető volt korábban is, de a McLaren sportigazgatója elismerte, hogy látványos formaromlásuk hátterében az áll, hogy minden erejükkel a 2019-es versenyautóra összpontosítanak.
részletek400 méternyi szabad pálya egy tiszta körért
Olyan érzékenyek a mai F1-es autók a szélárnyékra, hogy olykor hét másodperces előnyre van szükségük egy tiszta időmérős körhöz – állította Carlos Sainz, aki már az új első szárnyak bevezetését várja.
részletekFejlesztésekért esedeznek a Toro Rossónál
Komolyabb frissítési csomagban reménykednek a faenzai istálló pilótái, ám ezúttal nem a motort érzik gyengének, hanem inkább a karosszériát. A Honda is új fejlesztéssel készül a következő hetekben.
részletekNewey: Miénk a legjobb autó, még sincs esélyünk
A Red Bull főtervezője komoly frusztrációt érez amiatt, hogy aerodinamikailag a legjobb autóval rendelkeznek a bikák, ám mégsem harcolhatnak a világbajnoki címért. Mit várnak jövőre a Hondától?
részletek