A Renault-hoz 2017-ben csatlakozó Nico Hülkenberg úgy látja, hogy újdonsült csapattársa fontos technikai adatokat árulhat el arról, mit hogyan szokott csinálni a Red Bull, így hatalmasat fejlődhet 2019-ben a francia istálló.
„Mi pilóták nem vagyunk sem mérnökök, sem aerodinamikusok, így nem fogja tudni megmondani, hogyan csináljuk meg mondjuk a légbeömlőt. Ugyanakkor azzal tud nekünk segíteni, hogy elmagyarázza, a Red Bull milyen megoldást alkalmazott az autó különböző részein, vagy a beállítások során” – idézi Hülkenberget az Auto Motor und Sport.
Bár néhányan úgy gondolják, hogy a 2019-es szabályváltoztatások nagy lehetőséget kínálnak az olyan csapatoknak, mint például a Renault, azonban Hülkenberg szerint időre lesz szükségük, hogy utolérjék az élcsapatokat: „Az új első szárnyakkal szinte mindenki a sötétben tapogatózik. Viszont ez nem egy új korszak kezdete, annyira azért nem jelentős újítás, viszont gyári csapatként kizárólag a mi felelősségünk, hogy mit tudunk kihozni az új szabályokból.”
„Az utolsó versenyeken egy-két másodperccel voltunk elmaradva tőlük, jó volna, ha legalább a felét le tudnánk dolgozni. Egyértelmű, hogy a Ferrarinak és a Red Bullnak is időbe telt, míg utolérték a Mercedest, nekünk pedig pontosan ugyanerre van szükségünk most, időre. Manapság már senki nem érkezik meg úgy a Formula-1-be, hogy félresöpri a többieket, ehhez már túl komplex az egész. Először is meg kell találni a megfelelő embereket, onnantól pedig idő kérdése az egész.”