A fordított rajtrács értelmében Borkovic a 8. helyről volt kénytelen megkezdeni a Túraautó Európa-kupa második Paul Ricard-i versenyét, ám a langaléta szerb pilóta már az első körben javított három pozíciót, majd a 4. körben már a 4., az 5. körben már a 3., a 6. körben pedig már a 2. helyen haladt.
A versenyt Borkovic honfitársa, Mladen Lalusic kezdte az élről, aki egészen a 4. körig tudta tartani maga mögött a sort. Ekkor azonban a mögötte igyekvő Dejan Bulatovic türelme elfogyott, koccantak, aminek a következtében Lalusic a 2., Bulatovic a 7. helyre esett vissza. Az 1. helyet így Andreas Pfister örökölte meg, aki köszönte szépen a lehetőséget, és innentől már ki sem engedte a kezéből a vezetést.
A német pilóta előnye a 6. kör végén, amikor már Borkovic volt mögötte, két és fél másodperc volt, és később ez nemhogy csökkent volna, de még valamelyest nőtt is, így Pfister megérdemelten nyert. Borkovic ezzel együtt szinte győzelemmel felérő második helyet szerzett magyar csapatának, amivel megint ők szerezték a legtöbb pontot a teljes hétvége tekintetében, és az összetettben is megőrizték vezető helyük.
A második futam végeredménye:
1 | Andreas Pfister | SMT | |
2 | Dusan Borkovic | SMT | 3.163 |
3 | Mato Homola | SMT | 7.405 |
4 | Ronny Jost | SMT | 16.437 |
5 | Dejan Bulatovic | SMT | 16.757 |
6 | Davit Kajaia | TC2T | 16.920 |
7 | Mladen Lalusic | SMT | 36.687 |
8 | Petr Fulin | SMT | 38.234 |
9 | Michal Matejovský | TC2 | 38.922 |
10 | Ümit Ülkü | TC2T | 44.053 |
11 | Aytac Biter | TC2T | 46.367 |
12 | Peter Rikli | TC2 | 59.586 |
13 | Ibrahim Okyay | TC2 | 1:32.099 |
14 | Galip Atar | TC2T | 1:34.358 |
15 | Niklas Mackschin | S1600 | 1 kör |
16 | Ulrike Krafft | S1600 | 1 kör |
17 | Florian Hildner | S1600 | 1 kör |
18 | Erwin Lukas | S1600 | 2 kör |
19 | Gilles Bruckner | S1600 | 4 kör |
20 | Daniel Conrad | TC2 | - |