2014: A Formula-1 legközelebb érkező új csapata, a Haas bejelentette, többéves motorpartneri szerződést írt alá a Ferrarival, az olaszok erőforrását használják 2016-tól fogva.
2013: A Red Bull tehetsége, Antonio Felix de Costa biztos benne, hogy ha erős eredményekkel zárja szezonját, bekerül a Formula-1-be a Toro Rosso színeiben.
2010: Vissza a jövőbe: a Williams technikai igazgatója, Sam Michael elárulta, hogy néhány év múlva a 70-es, 80-as évekre emlékeztető szívóhatás és turbómotorok visszatérnek a Formula-1-be. A változások időpontját 2013-ra tűzték ki. 1,6 literes motorok érkezhetnek, megtámogatva különböző energia-visszanyerő rendszerekkel.
2009: A Force India szerződése ellenére megengedte Giancarlo Fisichellának, hogy elhagyja a csapatot, az Olasz Nagydíjon ugyanis a pilóta vezeti a sérült Felipe Massa Ferrariját. Az olasz „a hetedik mennyország”-ként jellemezte élete lehetőségét.
2008: A versenyzőknek kihívást okozhatnak a jövőre érkező slick gumik, vélekedik a Bridgestone. Az abroncscég két különböző keveréket fog a versenyekre szállítani. Bár a tervek szerint csak körönként három-négy tized különbség lesz köztük, a lágy jóval hamarabb elkopik majd a keménynél.
2007: Nico Rosberg nem akar szerepet vállalni a versenyzők érdekvédelmi szövetségében, a GPDA-ban. A szervezet szeretné a fiatalabb generációt is megnyerni magának, ezért igazgatói posztot ajánlottak Rosbergnek, aki azonban úgy véli, egyelőre nem tudna elegendő időt szánni rá.
2005: Raikkönen a leggyorsabb, de Montoya a pole-ban Monzában. A finn autójában ugyanis motort kellett cserélni, így csak 11. helyről vághat neki az Olasz Nagydíjnak, miközben a kolumbiai első alkalommal az élről startol a McLarennel.
2004: Michael Schumacher nagy balesetet szenvedett a monzai teszten, 360 km/h-s sebességnél kapott hátsó defektet, és ütközött a falnak. Másnap így nyilatkozott: „Igazából egészen meglepődtem azon, milyen jól bírtam az ütközést. Egyáltalán nem sérültem meg. Reggel kicsit tovább aludtam, de azóta minden visszatért a normál kerékvágásba.”
2003: Pontosan egy évvel korábban Ralf Schumacher is hatalmas balesetét követően került hírekbe. A Lesmo kanyarban levegőbe repülő német másnap az orvosok tanácsa ellenére elhagyta a milánói kórházat.
2002: A Formula-1 sohasem könnyű, jelentette ki a Ferrari csapatfőnöke, Jean Todt. Az olasz csapatnak sikeressége miatt kell efféle vádakra reagálnia: Spában szezonjuk 12. győzelmét szerezték (Michael Schumacher a 10.-et), a Williams és McLaren csak egy-egy versenyt tudott megnyerni.
2001: Az FIA nem bünteti Eddie Irvine-t Luciano Burti hatalmas balesete miatt. A két versenyző a Belga Nagydíjon ért össze, a brazil 240 km/h körüli sebességgel csapódott a gumifalba, fejsérülést is szenvedett, de szerencsére agykárosodás nem történt. A 26 éves Burti hét végéig kórházban marad. Irvine ígéretet tett arra, hogy meglátogatja versenytársát, aki a baleset után rendkívül dühös volt a Jaguar pilótájára.
2000: A csapatfőnök Eddie Jordan különösen hosszú nyári szünetet szeretne bevezetni. Az ír javaslata az, hogy egész augusztusban ne lehessen semmiféle Formula-1-gyel kapcsolatos tevékenységet folytatni.
1998: Egyre valószínűbb, hogy a millenniumi évben Indianapolis USA Nagydíjat rendez, a pálya az ovál egyik szakaszát és egy újonnan épített belső részt foglalhat magába. Mellette esélyes Las Vegas, Atlanta, Dallas és San Francisco is. Utoljára 1991-ben, Phoenixben rendeztek F1-es versenyt az Egyesült Államokban.
1997: Olivier Panis júniusi lábtörése óta először tesztelt, habár még nem F1-es, csak Formula-3-as kocsiban. A Paul Ricard pályán 45 kört tett meg, hogy visszanyerje az érzést. Októberben térhet vissza versenyen.