2023: Az alig másfél hónappal későbbi Hamilton-bejelentés tükrében mulatságos kijelentést tesz Fred Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke a Leclerc-Sainz pilótapárosról: „Két versenyzőnk van és két autónk. Mindkettejük nagyjából ugyanannyi pontot szerzett az éven. Ha a két megfelelő versenyző áll a rendelkezésemre 2024-re, akkor 2025-re, 2026-ra és 2027-re is meg akarom őket tartani” – szögezte le Frederic Vasseur.
2022: Hamilton érzi magán a céltáblát, de nem bánja: a Mercedes F1-es klasszisa tudja, hogy másképp kezelik őt bizonyos emberek, és azt is tudja, hogy miért: ő is ugyanezért viselkedett ugyanígy annak idején. Közben nagyon megdicséri Sebastian Vettelt, aki szerinte biztosan vissza fog még térni a sportágba valamilyen formában.
2021: Az F1-es csapatfőnökök pilótarangsorában Max Verstappen lett az év legjobbja, Lewis Hamilton és Lando Norris előtt. Kilenc vezető vett részt, Mattia Binotto kivételével.
2020: Hivatalosan is bejelentették Sergio Perezt a Red Bull csapatánál. Öt nappal a szezonzáró futam után az osztrák istálló végre pontot tett a találgatások végére, és megnevezte Max Verstappen 2021-es csapattársát.
2019: Nem aggódik a jövő miatt Valtteri Bottas. Ugyan a Mercedes mindkét versenyzőjének lejár a kontraktusa az idény végén, a finn pilóta maradni szeretne, viszont nem tart egy új kiívástól sem, ha más csapat után kell néznie.
2018: Újra teljes szezont futhat a Williams istálló segítségével Robert Kubica, aki nem fél a kihívásoktól vagy a kritikusoktól. Bár sokan kételkednek a jó szereplésében, a lengyel magabiztosnak tűnik és hisz magában.
2017: Továbbra sem érte el az 1000 lóerőt a Mercedes erőforrása. Noha a legerősebb F1-es motor továbbra is a német márkáé, a gyártó motorfőnöke, Andy Cowell egy év elteltével is csak arról beszél, hogy a 900 lóerőt maguk mögött hagyták, és a kerek számhoz közelítenek.
2016: Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke beszélt arról, mi lehet a legfontosabb dolog a következő F1-es szezonban. A brit szakember szerint a 2017-es esztendőben a csapatok nemcsak a pályán, de a gyárakban is nagyobb versenyt fognak futni a korábbinál, viszont a Mercedest tartja esélyesnek.
2015: Meg szeretné győzni a Renault csapatát Jolyon Palmer. A brit pilóta szerződtetését már korábban bejelentette a Lotus, ám a francia márka visszatérésével egy kicsit megingott a volt tesztpilóta pozíciója.
2014: Nem szakad el az F1-től Luca di Montezemolo. Az olasz szakember marad a sportágban, igaz nem teljes állásban. A Ferrari korábbi vezérének idejét nagyobb részt az Alitalia légitársaság tölti ki, de a hírek szerint az F1 igazgatótanácsának tagja lesz függetlenként.
2013: A Red Bull lefelezte junior csapatának létszámát. Az energiaitalosok változtattak az eddig megszokott rendszeren, a létszám eddig hat fő volt, mostantól azonban már csak három. Egyedül Carlos Sainz Junior maradt meg a régiek közül.
2012: Nincsenek jó kilátásai Kamui Kobayashinak. A japán pilóta egyelőre nem túl optimista a jövőjét illetően, úgy véli nincs esély arra, hogy 2013-ban a Formula–1-ben szerepelhessen, így mostantól azon munkálkodik, hogy 2014-ben versenyképes autót vezethessen.
2011: Továbbra sem foglalkoztatja a visszavonulás gondolata Jarno Trullit. A tapasztalt olasz pilóta próbál optimista maradni és nem érdeklik az olyan hírek, melyek arról szólnak, hogy 2012-ben a meglévő szerződése ellenére sem indulna.
2010: Sebastian Vettel nagyon reméli, hogy Paul di Resta is a mezőny tagja lesz a következő szezontól kezdve. A skót pilóta annak idején legyőzte a németek újdonsült világbajnokát az F3-ban, ezért a Red Bull pilótája szerint megérdemelné az esélyt.
2009: A lapértesülések jelentős része szerint nagyon közel van Michael Schumacher visszatérése. Az angol újságok információi alapján a hétszeres világbajnok a Mercedes kötelékében lesz újra a mezőny tagja, erről pedig állítólag már Luca di Montezemolót is tájékoztatta.
2008: Valószínűleg nem tér vissza az F1 eddigi egyetlen indiai pilótája, Narain Karthikeyan. Erről a Force India tulajdonosa, Vijay Mallya beszélt, aki elárulta, a saját istállójában biztosan nem fog esélyt adni a Jordan csapat korábbi versenyzőjének.
2007: Lezárult a kémügy. Az adatlopással megvádolt McLaren istállója végül nem kap újabb büntetést, mivel a február 14-ére kitűzött tárgyalást végül törölték. Bár úgy tűnt az llegálisan megszerzett adatokból nagyobb hasznot húztak, mint az ismert volt, a csapat elismerte, hogy minden szóban forgó fejlesztést befagyasztott.
2006: Késői lehetőségként ugyan, de F1-es autót tesztelhetett Sebastian Bourdais. A Champ Car széria bajnoka a Toro Rosso istállójától kapta meg az esélyt, hogy a Jerezben december 13-15 között megrendezendő teszten részt vehessen.
2005: A jövő bajnokának nevezte Lewis Hamiltont Martin Whitmarsh. A McLaren szakembere szerint biztosak abban, hogy a fiatal pilótából egyszer világbajnok lesz, ezért is dolgoztak vele annyit. A brit versenyző 2006-ban mutatkozhat be az F1 előszobájának nevezett GP2 sorozatban.
2004: Új kihívás előtt áll David Coulthard, aki a szezon végén hagyta el a McLaren csapatát, jövőre pedig az F1-ben bemutatkozó Red Bull istállóját erősíti majd. A skót versenyző elismerte, hogy az elmúlt két évben alulteljesített a wokingiaknál, de szerinte azért, mert nem becsülték meg eléggé.
2003: Új lehetőségek után kutat Jos Verstappen. Erre akkor derült fény, amikor a holland Trust informatikai cég felbontotta együttműködését a Minardi csapattal. A hírek szerint segíteni szeretnének csapatot találni. A jövő évben az olasz istállónál Baumgartner Zsolt és Gianmaria Bruni versenyeznek majd.