2023: Az 1988-as Le Mans-i verseny győztese, Jan Lammers szerint jövőre sokkal nehezebb dolga lesz a Red Bullnak. Két csapatot nevezett meg, mint lehetséges 2024-es kihívót: az egyik a McLaren volt, míg a másik pedig a Mercedes.
2022: Mick Schumacher a Mercedes új tartalékpilótája: a 23 éves német versenyző nem csupán a Haast, hanem a Ferrari versenyzői akadémiáját is elhagyja, utóbbit a Scuderia tájékoztatása szerint közös megegyezéssel. A versenyző minden nagydíjon jelen lesz személyesen szimulátoros feladatai mellett, emeli ki a Mercedes közleménye.
2021: Hivatalosan is lovaggá avatták (Sir) Lewis Hamiltont. A ceremóniára a windsori kastélyban került sor, Hamiltont Károly herceg ütötte lovaggá.
2020: A Williams csapat alapítója, Sir Frank Williams kórházba került, de állapota stabil, közölte a család.
2019: Mattia Binotto Ferrari-főnök szerint a maranellóiak bebizonyították, hogy az év során többször is témává váló motorjuk legális, mivel ellenkező esetben már az első ellenőrzések során kiszúrták volna a szabálytalanságokat.
2018: A Force Indiát a nyár végén felvásárolta Lawrence Stroll, illetve az ő keze alá tartozó konzorcium, azonban a kezdeti anyagi nehézségek az egész szezon alatt hátráltatták a csapatot, miután nem tudták elkészíteni a megfelelő mennyiségű fejlesztéseket Otmar Szafnauer szerint.
2017: A 2018-as – kisebb – aerodinamikai változások és a gumik továbbfejlesztése nyomán a Pirellinél arra számítanak, hogy 2018-ban legalább két másodperccel gyorsabbá válik az F1.
2016: Toto Wolff közölte, hogy bár az egész világ arra vár, kit fognak beültetni jövőre a Mercedesbe Nico Rosberg váratlan visszavonulása után, ők nem fogják azt bejelenteni január előtt.
2015: Jenson Button szerint azzal, hogy a 2016-os szezonban először rendeznek majd 21 versenyt, ami rekord a Formula-1 történetében, a száguldó cirkusz elérte a határait.
2014: Miután a Saubernél elveszítette versenyzői ülését Esteban Gutierrez, a mexikói pilótát a Ferrari szerződtette, mint fejlesztési- és tartalékpilótát.
2013: A Mercedes korábbi csapatfőnöke, Ross Brawn szerint a 2014-es szabályváltozások legalább akkora lehetőséget biztosítanak a csapatoknak, mint az 1994-es, vagy a 2009-es módosítások.
2012: Peter Sauber úgy látja, hogy a jelenlegi legnagyobb probléma, amivel az F1 szembenéz, az az, hogy miként próbálják megvalósítani a költségvetési limitet.
2011: A Red Bull-lal második világbajnoki címét szerző Sebastian Vettelt választották meg az F1-es csapatvezetők a szezon legjobb pilótájának.
2010: A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo továbbra is arról szeretné meggyőzni az FIA-t, hogy a topcsapatok három autóval vághassanak neki az F1-es szezonoknak, miközben a tesztelési tilalmakon is szeretné, ha enyhítenének.
2009: Az F1-be jövő évben érkező Virgin megerősítette, hogy Luca di Grassi lesz Timo Glock csapattársa 2010-ben.
2008: Bernie Ecclestone ritkán látható módon a rajongókhoz fordult segítségért, hogy tökéletesíteni tudja azon elképzelését, mely a pontrendszert érmekre cserélné.
2007: A McLarennél jövőre bemutatkozó finn Heikki Kovalainen szerint a McLaren túllépett a 2007-ben történt botrányokon, és készen állnak az előttük álló szezonra.
2006: Fernando Alonso egy titkos teszten próbálta ki először a McLarent, melyet nagyon jól eltitkoltak a sajtó elől a wokingiak. A teszt abszolút a tervek szerint alakult, a mclareneseknek pedig leesett az álluk Alonsótól.
2004: Anthony Davidson aggódik amiatt, hogy a 2005-re tervezett gumik gyorsabban kophatnak, így véleménye szerint minden addiginál komolyabb szerepet fog játszani az abroncsok életben tartása.
2003: A hatszoros világbajnok Michael Schumacher nem tervezi, hogy egyhamar visszavonulna és azt mondja, csak akkor fog ezen elgondolkozni, ha a Ferrarinál azt mondják neki, már nem elég gyors. Szerinte még sok szép év áll előtte.
2002: A Ferrari elnöke máris kitűzte a csapat jövő évi célját: meg kell szerezni a zsinórban ötödik konstruktőri világbajnoki címet.
2001: Miután Silverstone állami segítségért kiáltott, hogy megtarthassa helyét az F1-ben, azonban Bernie Ecclestone gyorsan közbelépett és tudatta mindenkivel, hogy erre nem lesz semmi szükség.
2000: Rubens Barrichello úgy érzi, ő lesz a Ferrari jövője, miután Michael Schumacher vissza fog vonulni a csapattól.
1999: A Michelin azon gondolkozik, hogy 2001-től visszatérnének a száguldó cirkuszba. Sajtóhírek szerint elsőként a Williams-BMW-vel lépnének partneri együttműködésbe, majd a Toyota is beállhatna a sorba.