2014: Dráma a Magyar Nagydíj időmérőjén, a három szabadedzést nyerő Lewis Hamilton mért kör nélkül már a Q1-ben kiesett, miután autója kigyulladt. A Q3 elején leszakadó eső borzolta a kedélyeket, amit a gumifalba csapódó Kevin Magnussen bánt, a pole-pozíció Nico Rosbergé lett.
2013: Az erőviszonyok egészen más képet mutatnak, mint egy évvel később fognak: Sebastian Vettel és Mark Webber zárta első két helyen a két pénteki magyar szabadedzést, a Mercedes versenyzői elismerték, esélytelenek a futamgyőzelemre.
2012: A július 3-án a Marussia tesztelése közben súlyos balesetet szenvedő, jobb szemét elveszítő Maria de Villotát kiengedték madridi kórházából.
2011: Romain Grosjean készen áll az F1-re, állítja menedzsere, egyben a Lotus-Renault csapatfőnöke, Eric Boullier. A pletykák szerint már az év későbbi részében átveheti Nick Heidfeld helyét.
2010: Michael Schumacher támogatja a Ferrari döntését. „Végső soron azért vagyunk itt, hogy a bajnokságért harcoljunk, amit csak egyvalaki nyerhet meg” – mondta a hétszeres világbajnok egy nappal a Német Nagydíj után, amelyen a Ferrari arra utasította Felipe Massát, adja át az első helyet csapattársának, Fernando Alonsónak.
2009: Az előző nap a Magyar Nagydíj időmérőjén fejsérülést szenvedett Felipe Massa állapota stabil műtétje után. Ugyanakkor további 48 óráig mesterséges kómában tartják, közölte a Honvéd Kórház.
2007: Dübörög a kémbotrány. Habár az FIA elismerte a McLaren bűnösségét, semmiféle szankciót nem rótt ki a csapatra, mivel nem tudták bebizonyítani, hogy a Ferraritól szerzett dokumentumokat felhasználták autójuk tervezése közben. A Ferrari közleményben dühöng a döntés miatt.
2005: A BAR tagadja, hogy csereüzlettel igyekezik megtartani Jenson Buttont, aki állítólag aláírt a Williamshez. A pletykák szerint az angol pilóta jelenlegi csapata fociból ismert fogással két évre kölcsönadná tesztpilótáját, Anthony Davidsont a grove-i istállónak, úgy, hogy állja a bérét, valamint ezen felül is fizet Frank Williams együttesének, annak érdekében, hogy Button náluk maradhasson.
2004: Habár Michael Schumacher 12-ből 11. győzelmét szerezte az előző napi Német Nagydíjon, lehetetlennek tartja, hogy szezon végén 17/18 legyen sikerességi aránya.
2002: Mika Hakkinen, aki egy év szünetre ment az aktuális szezonban, a Német Nagydíjon bejelentette, végleg visszavonul a Formula-1-től. Ezzel az is eldőlt, hogy 2003-ban szintén David Coulthard és Kimi Raikkönen vezet a csapatnál.
2001: Egy évvel korábban Mika Hakkinen elismerte, gyakran gondol a visszavonulásra, de még nem tervezi otthagyni a Formula-1-et.
1999: Furcsa módon esett ki Alessandro Zanardi az Osztrák Nagydíjon: a rádiója elromlott, így nem hallotta a Williams kérését, hogy álljon ki, mivel pedig Pedro Dinizzel csatázott, sokáig a csapat táblájára sem figyelt fel a célegyenesben. Abban a körben, amikor végre észrevette, kifogyott az üzemanyagból.
1998: Nem tartott sokáig Giancarlo Fisichella (Benetton) és Jean Alesi (Sauber) királysága, akik az Osztrák Nagydíj időmérőjén kisajátították az első rajtsort. Mika Hakkinen már a rajtnál átugorta őket, David Coulthard és a két Ferrari előtt pedig ő nyerte a versenyt. Fisichella és Alesi ráadásul egymással ütközött a 22. körben.
1996: A Ferrari új autóval érkezett a Német Nagydíjra, egyes források F133, mások Maranello 550 néven emlegetik. A csapatnak szüksége van a fejlesztésre, miután az elmúlt három versenyen se Schumacher, se Irvine nem tudott célba érni.