DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 29. péntek
Rali

Hodosiék megtáltosodtak

A Hodosi Gábor – Holló Barnabás kettőst az egri jó teljesítmény ismét lelkessé tette. A 22. Hell Miskolc Ralin szeretnék újra megmutatni, hogy megtáltosodtak. Remélik, hogy egész évben kitart ez a jó széria számukra.

Szinte hibátlanul működött a GUJ-999 az egri futamon. Azért volt egy kis revízió?

- Tényleg nagyon jól szuperált a verda Egerben. Egy-két dolgot azért kicseréltünk rajta, mint a bal első lengőkar, és kihúzgáltuk a féltengelyeket, mert a difiben eltört egy fogaskerék. Illetve kétszer cseréltem féltengely szimeringet, mert az első megszívatott. Szóval csupa apróság az eddigiekhez képest. Úgyhogy mi készen állunk a Miskolc Ralira.

hodosi_1



Milyen elvárásokkal fogtok elrajtolni a miskolci pályákon?

- Próbálunk a lehető legjobban a munka mellett ráhangolódni az egyes versenyekre, mint most a Miskolc Ralira. Fizikailag és szellemileg sokszor megfáradunk, ha mondjuk, van egy hosszabb gyűjtő, de az egri futamon is olyan jól összekaptuk magunkat, hogy elégedettek voltunk. Oké, hogy volt egy kisebb kicsúszásunk és ott kempingeztünk öt percig, de utána gatyába ráztuk magunkat, és haladtunk tovább. Most is ezt tervezzük. Ha ugyanolyan jól fog sikerülni, mint az egri, akkor mi már megvagyunk.

Jól tudom, hogy van egy kis változás a csapatban?

- Igen. „Bogyó és Salamon” most nem szervizesek, hanem autóversenyzők lesznek, mert indulnak előfutóként. Helyettük szereztünk embereket, hogy elegen legyünk, ha mégis kalapálni kell a verdát. De ne kelljen. Ők meg hadd versenyezzenek csak. A szerviz és a csapat is ugyanúgy egyben lesz, ez nem volt kérdés.

Hogy tetszenek a versenykiírásban szereplő pályák?

- Szinte minden pályát felismertünk, ha más nem ismerősen csengett a nevük. Parasznyán és Sajókazán már jártunk, csak ellenkező irányban, de az nagyon régen volt. Ebben semmi extra nem lesz, majd Barna fejjel lefelé fogja tartani az itinert. Bükkszentkereszten és Mályinkán ha jól emlékszünk akkor harmadjára megyünk majd. Sáta is megvolt már oda-vissza. Pontosítunk kicsit a régi itineren, a többit meg felrajzoljuk újra, hogy a lehető leggyorsabbak lehessünk. Szerintünk jó verseny lesz, mert a pályák technikásak és élvezhetőek. Azért néha irigyeljük azokat az embereket, akiknek annyi idejük van, hogy verseny előtt tudnak régi belsőket nézegetni. Vagy mégsem, mert pont nem érdekel, hiszen én például semmire nem mennék vele, ugyanis nem tudok fejből menni. Navigátorfüggő vagyok, és erre a posztra van egy jó navigátorom, Barnus szerepében.

Barna nem igazán kedveli a prológokat. Örül, hogy most a Miskolc Ralin nem lesz?

- Barna tényleg örül, hogy nincs prológ. Nem csak ezt, úgy általában nem bírja a körbe-körbe karikába menést. Viszont a jelenlegi azért mégis furcsa, mert ez annyira hagyomány volt már, hogy szerintem hiányozni fog ebből a hétvégéből. Az lett volna a legjobb, ha úgy kell elkezdeni a versenyt, mint két éve, hogy prológról irány az első rajt.

Az egrihez hasonló eredményre gyúrtok?

- Igen-igen. Arra, hogy ugyanúgy élvezzük a két napos versenyt, mert már ránk fért. Ez a célba érés azért dobott most megint egy kicsit a lelkesedésünkön. Ennyi sikerélmény újabb eredményekre sarkallja az embert. Csináltunk egy mentést Egerről, és azt próbáljuk majd lekopírozni. 

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: