A körözés ma ismét világosban kezdődött, helyi idő szerint délután hat órakor, ám a leintés idején már a lámpafényekre volt szükség Szingapúrban. A pálya tapadása nem javult, inkább romlott tegnaphoz képest, köszönhetően az éjszakai esőnek, ami lemosta a felgumizott réteget. Ennek megfelelően továbbra is többet csúszkáltak a pilóták: az első percekben például Jenson Button fékezte el magát a 14-es kanyarban, és csak egy pörgés után tudott visszatérni a pályára a bukótérből.
Lewis Hamilton egy ennél is melegebb szituációt élt át, amikor az 5-ös kanyarba oldalt csúszva érkezett meg, de a bukótérnek köszönhetően sikerült elkerülnie a fallal való találkozást. A brit ezt követően azt jelentette rádión, hogy a megcsúszást a motor pillanatnyi leállása idézte elő, ám az erőforrást a kuplung használatával újra tudta indítani.
Hamilton végül csak a 6. helyen zárta az edzést, több mint négy tizeddel lemaradva az élen végző Fernando Alonso mögött. A spanyolt Daniel Ricciardo, Nico Rosberg, Jean-Eric Vergne és Sebastian Vettel követte, az eredmények pedig - a tegnapiakkal megspékelve - azt sugallhatják, hogy meglepetésre talán a Ferrari és a Red Bull is harcban lehet a Mercedesekkel ezen a hétvégén. Az edzés leintése után azonban a németek ügyvezetője, Toto Wolff higgadtan közölte, hogy minden a terv szerint ment csapata számára az edzésen, és problémák nélkül készülnek az időmérőre.
Az edzés egy órája során további szokatlan helyzeteket idézett elő a csapatrádió korlátozása. A Force Indiánál Sergio Perez mérnöke, Giampiere Lambiase egy pillanatra megfeledkezett arról, hogy mit szabad mondania, és kis híján olyan információt közölt a mexikóival, amit tiltanak az új szabályok. "Az első és a második szektorban... ja, ez nem engedélyezett" - hangzott el a rádióban, amint a mérnök még éppen időben megszakította a kommunikációt, mielőtt a teljesítményével kapcsolatos adatokat közölt volna a pilótával. Lambiase egyébként az a mérnök, akit a Red Bull nemrég leigazolt Vettel oldalára a következő szezonra.
További két olyan rádiós üzenet is elhangzott, egyik a Force Indiától, a másik a Caterhamtől, amelyekkel kapcsolatban felmerült a gyanú, hogy nem férnek bele az új szabály által megadott keretekbe, ezek bejátszása a televíziós közvetítésbe pedig hamar lángra lobbantotta a közösségi médiát. Ãm mint kiderült, mindkét csapatnál akkor hangoztak el ezek az információk, amikor a pilótáik a garázsban ültek az autójukban - ilyen esetekben pedig bármilyen kommunikáció megengedett, hiszen a korlátozás csak a pályán való körözés alatt érvényes.
A harmadik szabadedzés végeredménye:
# | Versenyző | Csapat | Idő | Hátrány | Kör |
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 1:47.299 | - | 12 |
2 | Daniel Ricciardo | Red Bull-Renault | 1:47.350 | 0.051 | 15 |
3 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:47.488 | 0.189 | 15 |
4 | Jean-Eric Vergne | Toro Rosso-Renault | 1:47.693 | 0.394 | 17 |
5 | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1:47.711 | 0.412 | 17 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:47.738 | 0.439 | 12 |
7 | Felipe Massa | Williams-Mercedes | 1:47.909 | 0.610 | 15 |
8 | Valtteri Bottas | Williams-Mercedes | 1:48.205 | 0.906 | 15 |
9 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:48.226 | 0.927 | 16 |
10 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 1:48.422 | 1.123 | 20 |
11 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 1:48.450 | 1.151 | 11 |
12 | Kevin Magnussen | McLaren-Mercedes | 1:48.577 | 1.278 | 9 |
13 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1:48.599 | 1.300 | 16 |
14 | Daniil Kvyat | Toro Rosso-Renault | 1:48.637 | 1.338 | 18 |
15 | Sergio Perez | Force India-Mercedes | 1:49.078 | 1.779 | 15 |
16 | Adrian Sutil | Sauber-Ferrari | 1:49.115 | 1.816 | 19 |
17 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 1:49.485 | 2.186 | 17 |
18 | Pastor Maldonado | Lotus-Renault | 1:50.149 | 2.850 | 15 |
19 | Jules Bianchi | Marussia-Ferrari | 1:50.376 | 3.077 | 17 |
20 | Kamui Kobayashi | Caterham-Renault | 1:50.939 | 3.640 | 17 |
21 | Max Chilton | Marussia-Ferrari | 1:51.221 | 3.922 | 16 |
22 | Marcus Ericsson | Caterham-Renault | 1:51.598 | 4.299 | 17 |