A Honda menedzsmentjében előkelő pozíciókat betöltő Yasuhisa Araitól vélhetően megtudhatjuk majd, hogy az új technológia mellett teljesített első futamok után hogyan vélekedik az idei hajtásláncokról, és a cégre váró kihívásokról a McLarennel való jövő évi debütálás előtt.
A pénteki, csapatmenedzserek számára kitűzött sajtótájékoztatón ezúttal ott lesz majd Charlie Whiting is, aki bizonyára a Red Bull hétfői tárgyalásának körülményeibe nyújt majd részletesebb bepillantást. A Ferrari új csapatfőnöke, Marco Mattiacci azonban nincs a meghívottak között.
Helyette Pat Fry beszélhet majd a Ferrariban történt változásokról, illetve a csütörtöki, pilótákat felvonultató sajtótájékoztatón Fernando Alonso is, akihez Lewis Hamilton, Daniel Ricciardo, Sergio Perez, Adrian Sutil és a Bahreinben szaltózó Esteban Gutierrez csatlakozik majd az eseményen.
Az FIA közzétette a sanghaji pályára vonatkozó információkat is, amelyekből kiderül, hogy a DRS-zónák helyén és hosszán nem változtattak a tavalyi évhez képest. Az egyik szakasz a célegyenesben lesz, amelynek szinte teljes hosszúságában nyitva lehet tartani a hátsó vezetőszárny emelőlapját, a másik pedig a pálya hátsó, 1,3 kilométer hosszú egyenesében - ennek azonban csak nagyjából a felénél, 752 méterrel a 14-es kanyar előtt lehet majd működésbe léptetni a DRS-t.
A Pirelli a lágy és a közepes keverékű abroncsokat szállítja a helyszínre, amelyek nagy terhelésnek lesznek kitéve, hiszen az elmúlt években különösen a hátsó gumik kopása volt intenzív. Idénre ez a jelenség még nagyobb méreteket ölthet az autók megnövekedett nyomatéka és az aerodinamikai tapadás csökkenése miatt, aminek következtében az autók többet csúszkálhatnak majd a középső szektor gyors kanyarjaiban.