A Szingapúri Nagydíj előtt a legtöbben a Red Bullt nevezték a hétvége legnagyobb esélyesének, összevetve azzal az ismeretlennel, hogy a Mercedes milyen teljesítményt fog nyújtani az utcai pályán. Nos, a csillagosoknál nem ismétlődött meg a tavalyi blama, de a gumistratégiának köszönhetően a Red Bull mégis majdnem a sarkukra lépett: Daniel Ricciardo új szuperlágy abroncsokkal több, mint húsz másodpercet hozott Nico Rosbergen a futam záró szakaszában, végül fél másodpercen múlt, hogy nem ő locsolhatta a habzóbort a dobogó tetejéről.
A soron következő helyszínek - Sepang, Suzuka - elvben kedveznek az RB12-esnek, az egyenesek viszont motorerő szempontjából a Mercedes malmára hajthatják a vizet. A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint a szezon utolsó hat futamán váratlan dolgoknak kellene történnie ahhoz, hogy gárdája megtalálja az első hely felé vezető utat. „Elég közel kerültünk hozzájuk - még fél másodperc kellett volna, és normál körülmények között le tudtuk volna győzni a Mercedest” - idézte a britet a Motorsport.com.
„Remélem, hogy az utóbbi hat futam során lesznek még lehetőségeink, de a Mercedes minden pályán erősnek bizonyult. Ez azon fog múlni, hogy valami más történjen majd, mint eddig - mint például időjárás, vagy gumikopás terén.” Hornernek nincsenek kétségei afelől, hogy Max Verstappen három rossz rajt után fel fog javulni - a holland utoljára Hockenheimben állt a dobogón. Amikor arról kérdezték a csapatfőnököt, hogy a hibák vajon befolyásolni fogják-e pilótáját a hátralévőkben, így válaszolt: „Nem, csak el kell engednie a foggantyút - jobb kuplungot szeretnénk biztosítani a számára.”