Az utcai és szűk, kanyargós pályákon teljesített erős nagydíjak tanúsítják, hogy a Red Bull a 2015-ös szezonban is ütőképes karosszériát épített, csak éppen a Renault-motor erőlemaradása miatt nem tudtak tartósan az élmezőnyben szerepelni – az eredmény 2008 óta a legrosszabb konstruktőri helyezés volt, és ugyancsak hat év után az első győzelem nélküli szezon.
„Magyarországtól kezdve az autó nem csupán jobb volt, de könnyebben be is lehetett állítani” – mondta a Hungaroringen harmadik, Szingapúri Nagydíjon pedig második helyen célba érő Daniel Ricciardo az Autosport lapnak az RB11 potenciáljáról. „A péntek estéink jóval hamarabb véget értek. 2014-hez hasonlíthatnám, vagy sikerült belőnünk az ablakot, vagy maga az ablak volt szélesebb.”
„A jelek már Silverstone-ban ott voltak, de Budapest jelentette az igazi fordulópontot. Őszintén úgy gondolom, hogy ha Mercedes lett volna a kocsink hátuljában, akkor Budapesttől kezdve pár versenyt megnyertünk volna, minimum” – mondta utólagos bölcsességgel Ricciardo, aki az orrkúpra vonatkozó új szabályokat tartja felelősnek a szezon kezdetén tapasztalt nehézségekért:
„Amikor új orrt és szárnyat kaptunk Silverstone-ban, minden elkezdett jobban alakulni. Ez egy nagy változás volt. Tudom, hogy jó néhány orral kísérleteztek, és sok kombinációt ki is próbáltunk. Valószínűleg ez volt az a terület, amit nem sikerült annyira gyorsan megoldani, amennyire lehetett volna” – zárt az ausztrál pilóta.