A korábbi híreknek megfelelően a Red Bull úgy döntött, hogy egyik autójába biztosan beszereli a Renault idei továbbfejlesztett motorját, végül pedig Ricciardóra esett a választás, így ő már biztos, hogy tíz hellyel hátrébbról rajtolhat majd a vasárnapi versenyen. A gyártó eddig 11 tokent használt el a lehetséges 12-ből, ám a legújabb specifikációt csak most, a hétvégi Brazil Nagydíjon viszi pályára az ausztrál versenyző.
Remi Taffin, a Renault pályaműveletekért felelős vezetője még Austinban elmondta, az új csomag két tizedmásodperccel lehet jobb, azonban további finomítások szükségesek. A Red Bull először Ricciardóval teszteli az erőforrást, ezt követően szombaton döntenek majd arról, hogy Danyiil Kvjat versenygépébe is beszerelik-e – amennyiben így történik, az orosz versenyző csapattársához hasonlóan szintén rajtbüntetésre számíthat.
Az ausztrál pilóta viszont az első szabadedzéstől kezdve használja majd az új aggregátot, és a gyűjtött adatok nem csupán a Red Bullnak, de a gyártó számára is rendkívül fontosak lesznek, hiszen azok a 2016-os fejlesztések alapjául szolgálhatnak. A Toro Rosso korábban úgy döntött, nem kívánja kipróbálni az új erőforrást – ők minden bizonnyal a Ferrari 2015-ös motorját használhatják majd a következő szezonban.