DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek
F1

Megvan a riválisok véleménye a Red Bullról

Nemrég Lewis Hamilton tette szóvá, különösnek találja, hogy a Red Bull rögtön panaszkodik és fenyegetőzik, amint abbamaradtak sikerei. Főnöke, Toto Wolff elárulta: ezzel a csapatvezetők sincsenek másként.

Az energiaitalos istálló kiszállhat a sportból szezon végén, ami azt jelenti, hogy a mezőny létszáma négy autóval csökkenhet. Bár jelen állás szerint sem a Mercedes, sem a Ferrari nem akar nekik egyáltalán motort adni, a gárda már akkor a távozást emlegette, amikor 2015-ös Ferrari-motorok szállítása került szóba. „Nagyon furcsának tűnik nekem – miután szemtanúja voltam a Red Bull szárnyalásának –, hogy abban a pillanatban, amikor már nincsenek a topon, idegessé válnak. Más csapatoknál nem láttam még ilyet” – fogalmazott Lewis Hamilton.



Szavait ismétli a Mercedes üzleti csapatvezetője, Toto Wolff is. „Lewist szeretném idézni, furcsa a viselkedésük” – mondta az F1i.com-nak, amely arra volt kíváncsi, hogyan látja egy másik istálló a Red Bull attitűdjét. „Nekünk is voltak nagyon nehéz időszakaink 2010-től kezdődően, a Ferrari hosszú éveken keresztül volt eredménytelen, szerintem a McLarennek sincs könnyű dolga, és ez igaz a Williamsre is.”

„Ilyen a versenyzés természete, vannak jobb és rosszabb periódusok. Fontos, hogy ezt ne tévesszük szem elől. A hűség és a fenntartható kapcsolat építése a legfontosabb” – hangsúlyozta Wolff, sejtetve, hogy cseppet sem szimpatizál a Red Bull-lal. Mindemellett továbbra is bízik benne, hogy maradnak:

„A Red Bull elvesztése egyáltalán nem tenne jót a Formula-1-nek, ezért bízom benne, hogy megoldást találnak. Bernie elsődleges célja, hogy minden csapatot megtartson, a sportot pedig vonzóbbá tegye, miközben a verseny szorosabbá váljon. Érthető, hogy igyekszik kisegíteni egy csapatot, amely bajban van” – magyarázta, miért küzd Bernie Ecclestone azért, hogy az energiaitalosok ne távozzanak.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: