DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek
F1

Grosjean már tudja, de nem mondja meg

Helyére került egy újabb építőelem a 2016-os F1-es rajtrácson. A dolog egyetlen szépséghibája viszont az, hogy a titkolózó Romain Grosjean ez még nem árulja el a nyilvánosságnak.

Pár hete ismeretes, hogy a francia előtt két lehetőség áll nyitva a következő évre: az egyik szerint marad az enstone-i alakulatnál, amelynek kötelékében eddigi teljes F1-es pályafutását töltötte, a másik értelmében pedig átigazol a sportba jövőre frissen érkező Haashoz, ami egy nemrég érkezett értesülés szerint szintén vonzó lehetőséggé vált számára.

A Haasról látatlanban is el lehet mondani, hogy jó eséllyel nem lesz sereghajtó, mivel az amerikai csapat szorosan együttműködik a Ferrarival. A Lotus körül azonban továbbra is nagy a bizonytalanság, hiszen az istálló jövője nagyban függ attól, hogy a hónapok óta tétovázó Renault visszavásárolja-e egykori alakulatát, hiszen enélkül könnyen tovagyűrűzhetnek a szebb napokat is megélt csapat anyagi problémái.

Dppi_00115012_879



Grosjean a Szingapúri Nagydíj csütörtöki sajtótájékoztatóján elárulta, ő már tudja, melyik csapatnál lesz 2016-ban. „Egyedül azt mondhatom el, hogy meghoztam a döntésem. A fejemben immár minden tiszta, és nagyon jól tudom, hogy mi fog történni velem a jövőben. Viszont ez egy időre még az én fejemben marad, mivel nem árulom el senkinek” – húzta el a mézesmadzagot mindenki előtt a titokzatoskodó francia.

Ha Grosjean és jövendőbeli csapata már tényleg megállapodott, az viszont azt is jelentheti, hogy a pilótának már vannak értesülései a Renault végső döntéséről. Ha a franciák jönnek, a velük való szoros kapcsolata miatt valószínűleg Grosjean is szívesen marad velük, ám ha folytatódik a Lotus szenvedése, nem nehéz elképzelni, hogy nagyobb biztonságot keresve átnyergel a Haashoz.

Az enstone-iak jelenlegi másik pilótájának a sorsát azonban még nagyobb kérdőjel övezi: Pastor Maldonado helyzete kissé fordított csapattársáéhoz képest, ő ugyanis akkor maradhat nagyobb eséllyel, ha a Renault nem érkezik meg, és a Lotusnak szüksége lehet a venezuelai szponzori pénzére. Biztosat azonban még ő sem árult el arról, hogy mi lesz a sorsa 2016-ban.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: