A másik motor minden bizonnyal a Ferrarié lesz, mivel a Mercedes, amely még szóba jött alternatívaként, nem akar egy olyan erős csapaton segíteni, mint a Red Bull. A Ferrari segítségét pedig azzal hálálnák meg, hogy elhalásszák a bajnoki címet a gyári istálló elől – derül ki Christian Horner szavaiból. A Red Bull az F1-be érkezése után 2005-ben a Cosworth, 2006-ban a Ferrari erőforrását használta, de minden nagyobb sikerét már a Renault oldalán érte el.
„Négy vb-címet és 50 nagydíjat nyertünk ügyfélként, ezért nem látom okát, miért ne sikerülne újra. Úgy tekintek erre, mint egy másféle megoldásra” – mondta az ötödik bajnokság megnyerésének esélyeiről Horner az ESPN-nek. „Ahhoz, hogy bajnoki címet vagy erőből versenyeket nyerjünk, jelentős lépést kell megtennünk az erőforrás területén. Nyilvánvalóan a karosszériát illetően is fejlődnünk kell, amin nagyon keményen dolgozunk. Igazán arra van szükség, hogy megszüntessük a különbséget a riválisokhoz képest.”
Horner úgy véli, hogy az elbizakodottság lett a Renault veszte – amely cég első embere a frankfurti autószalonon közölte, többé nem lesznek motorszállítók –, meggyőződésük volt, hogy nem okoz nekik gondot egy versenyképes V6-os megépítése:
„Úgy gondolom, a probléma az volt, hogy a Renault nem tudott elég gyorsan alkalmazkodni. Amint a 2014-es szabályok tiszták voltak, a Mercedes rögtön cselekedett, sokkal előbb, mint a Renault, sokkal több szimulációt és háttérmunkát végeztek. Úgy gondolom, a Renault elszalasztotta azt a lehetőséget, most pedig emiatt próbálnak még mindig felzárkózni.”