Lewis Hamilton a megszerezhető pontok 81 százalékát begyűjtötte. A tavalyi szezonban tíz futam után „csak” 70 százalék volt ez az érték.
Három versenyző, Hamilton, Nico Rosberg és Sebastian Vettel teljesítette a szezon eddigi összes, 633 versenykörét. Az így megtett táv megegyezik a London-Moszkva távolsággal. A legkevesebbet Fernando Alonso tette meg 363-mal, pedig tavaly a Ferrarival ő állt az élen a szezon e pontján.
A legtöbb kiesés ennek ellenére nem a McLaren-versenyzők nevéhez fűződik, hanem Pastor Maldonadóéhoz, aki az eddigi tíz futamból hatot kényszerült idő előtt feladni. Ráadásul hat büntetőpontja is van, akárcsak csapattársának, Romain Grosjeannak.
Eddig csak Lewis Hamilton és Nico Rosberg tudott pole-t szerezni az idén, s csak ők ketten jutottak be minden alkalommal a Q3-ba. Kettejük közt 9-1 a rajtelsőségek aránya Hamilton javára.
A csapatokat tekintve a McLaren áll a legrosszabbul a megbízhatóságot tekintve, hiszen mindössze kétszer, Bahreinben és Magyarországon fordult elő, hogy mindkét autójuk célba érjen.
A legtöbb kiesőt, szám szerint 6-6-ot az osztrák és a brit futam hozta, s ezeken kívül öt másik versenyen is szükség volt a biztonsági autóra: Ausztráliában, Malajziában, Kínában, Monacóban és Magyarországon.
A legnagyobb különbségű győzelmet Nico Rosberg aratta Hamilton felett Spanyolországban, 17,551 másodperces előnnyel, míg a legszorosabb a kínai futam volt, melyet Hamilton 0,714 másodperccel nyert meg.
Időmérő edzéseken a csapattársakat tekintve Sebastian Vettel a legnagyobb, aki tíz hétvége alatt 4,755 másodpercet vert Kimi Raikkönenre. Felipe Massa képviseli a másik végletet, aki 0,469 másodperccel volt gyorsabb eddig Bottasnál – összesítve. A McLaren párharca még ennél is szorosabb (Alonso előnye 0,242 másodperc), ám ők nem minden időmérő edzésen szerepeltek együtt.