A silverstone-i csapat első kettős kiesését hozta a Magyar Nagydíj, de nem csak a pontínség fájhatott a nekik: pénteken Sergio Perez felfüggesztéstörés miatt bukfencezett egyet a 11-es és a 12-es kanyar között, majd a versenyen Nico Hülkenberg autójáról fékezés alatt levált az első szárny, a német pilóta pedig orral fúródott a gumifalba. A Force India B-autója dupla pontszerzéssel debütált Silverstone-ban, de a balesetek után felmerült a kérdés, hogy a sebesség érdekében a biztonságból csíptek le egy kicsit?
Otmar Szafnauer szerint ez nem igaz, és a későbbi vizsgálatok megerősítették, hogy a Hungaroring rázőkövei voltak a ludasak mindkét esetben. Amikor az Autosport arról kérdezte Bob Fernley helyettes csapatvezetőt, hogy teljesen biztos abban, hogy már nem fognak történni ilyen esetek, így válaszolt: „Teljesen. A megbízhatóság és az dizájn sérthetetlensége adja a Force India erősségét, és nem gondolom azt, hogy ezen a téren zavar lépett volna fel. Egyszerűen csak szerencsétlenek voltunk, hogy ezek a balesetek egy hétvégén történtek meg.”
A soron következő Belga Nagydíjig még több mint három hét van hátra, ez az idő pedig Fernley szerint elég lesz arra, hogy teljes körű elemzést végezzenek a balesetekkel kapcsolatban – annak ellenére, hogy a két verseny közötti négyből két hétre minden gyárnak kötelező a leállás. „Ezen a héten mindent be fogunk fejezni, valamint néhány területet megerősítünk majd, és minden rendbe fog jönni.”