A magyar csapat 2010 óta állandó tagja a túraautós sorozat mezőnyének, és az idei volt az első olyan évük, amelyben már nem Michelisz Norbert vezette az autójukat, az általuk kinevelt tehetség ugyanis fellépett a gyári Hondához.
A Zengőre így egy küzdelmes, átmeneti év várt, amely során azonban autóik számát eggyel megnövelték, és két újoncot, Ficza Ferencet és Nagy Dánielt ültették a volán mögé. Zengő Zoltán a WTCC Blognak nyilatkozva elmondta, a csapat 2017-es részvétele nem forog veszélyben, és szeretnék az idén megkezdett utat folytatni.
„Ami fix, hogy aláírt szerződésünk van a Túraautó-világbajnoksággal a 2017-es évadra, ráadásul a mostanihoz hasonlóan két Hondára. A terveink szerint tehát jövőre is ott leszünk a mezőnyben a két Civic-kel. Személy szerint én azt szeretném, ha a jelenlegi két pilótával, ifj. Ficza Ferivel és Nagy Danival tudnánk folytatni, és ezen dolgozom minden erőmmel” - mondta Zengő az említett forrásnak.
Ficza és Nagy 2016-ban nem titkoltan tanulóévet teljesítenek a világporondon, de a csapatot idén sújtó technikai, logisztikai nehézségek közepette ennél többre egyébként sem vágyhattak. Kezdetben a versenyek rajtrácsára is nehezen jutottak el, és Nagy Dániel csak a szezon közepétől, Portugáliától kapta meg az autóját. Zengő Zoltán pedig külön kihangsúlyozza számukra, a legfontosabb szempont mindig az, hogy sértetlenül hozzák vissza a garázsba az autót és a 2015-ös Honda-motort.
“Michelisz Norbiék úgy változtatják a hangolást, ahogy éppen a legjobbnak tartják, nálunk viszont komoly megkötések vannak” - utalt a köztük és a gyári Honda között meglévő különbségekre Zengő. „A japán hétvégéig csak a hármas fokozatig mehettünk el, majd Motegiben megengedték, hogy az időmérőn egy gyorskör erejéig feltekerjük ötösre. Sanghajban Ficza Feri már két kört kapott az ötös mappinggal.”