Az elmúlt években csupán nemzeti versenyt rendeztek itt (Portugál Túraautó Bajnokság), így ez a legendás, 4600 méter hosszú városi pálya idén másodszorra látja vendégül a világbajnoki sorozatot és először az ETCC-t. A marokkói mellett ez a másik olyan helyszín, amit nem zárt versenypályán rendeznek meg. A lendületes, gyors kanyarokkal teletűzdelt pálya igencsak szűk, előzésre kevés lehetőség van. Sóderágy hiányában a szalagkorlát állhatja a versenyző útját.
Végül, de nem utolsó sorban örömmel jelentjük be, hogy megérkezett Nagy Dani autójába a motor. Sajnos a holnapi tesztre nem tudunk elkészülni, de szombaton a szabadedzéseken már rajthoz állhat a Zengő Motorsport legfiatalabb pilótája.
Az orosz versenyhétvégéhez képest változott a büntetősúly rendszere az alábbi módon:
Citroen C-Elysée: +80 kg
Chevrolet RML Cruze: +10 kg
Honda Civic: +60 kg
Lada Vesta: +70 kg