A C-Elysée-k továbbra is maximum súllyal mennek majd, míg a hazai pályán induló Ladák megmaradhatnak a gyári minimum tömegnél.
Az egyes helyszíneken alkalmazott kompenzációs súlyokat rendre az előző fordulók köridői alapján kalkulálják ki az illetékesek, s bár erről hivatalos tájékoztatás még nem érkezett, a Zengő Motorsport előzetes sajtóközleményében kiderül: 2015-ben először nem csak a Citroen autói lesznek nehezebbek a gyári alapértéknél. Az nem változik, hogy a címvédő francia márka versenyzői a maximális 60 kilogrammot lesznek kénytelenek magukkal cipelni, s az is megegyezik a hungaroringi és a nürburgringi versenyekkel, hogy a Lada Vesták maradnak a minimumsúlyuknál.
A Hondák – amelyből Rickard Rydell gyógyulása és visszatérése miatt immár négy lesz a mezőnyben – azonban 20, a Chevrolet Cruze-ok pedig 40 kilogrammal lesznek nehezebbek, mint az előző állomásokon. Mivel azonban legfeljebb az utolsó kanyar előtti egyenest lehet hosszúnak nevezni, a Moscow Raceway-en talán nem jelent ez akkora hátrányt, mint más pályákon jelentene, s így Michelisz Norbiék és a többi rivális közelebb kerülhetnek az idén egyelőre ismét megállíthatatlannak tűnő Citroenekhez.