2017-ben egészen új fába vágta fejszéjét Michelisz Norbert, a Honda WTCC-versenyzője: Bári Dáviddal – versenymérnöke, Bári Gergely testvérével – saját csapatot indított útjára, mely a nemzetközi TCR bajnokságban indul egy fiatal tehetség, Tassi Attila, valamint egy veterán pilóta, Roberto Colciago párosával.
Michelisz nem tette alacsonyra a mércét, mikor megfogalmazta, elérhetőnek tartja a futamgyőzelmeket az első szezonban. Ilyen sikeres kezdésről azonban valószínűleg ő sem álmodott: az első négy forduló nyolc futamán Colciago két győzelmet szerzett, az olasz második, Tassi negyedik az összetettben, a M1RA pedig vezeti a csapatok bajnokságát. Bári Dávid szerint itt az idő újrafogalmazni a célokat.
„Kettős győzelem Monzában, hat dobogós helyezés négy versenyhétvégén… Mondanom sem kell, hogy hihetetlenül büszkék vagyunk az eddig elért eredményeinkre. Kicsit furcsa érzés is rádöbbenni arra, hogy mit értünk el eddig. Olyan gyorsan, egymás után jöttek a versenyek, hogy időnk sem volt elmélkedni a szezon eddigi sikerein” – írta Bári egy blogbejegyzésben a M1RA Facebook-oldalán.
Idén senki sem nyert még két versenynél többet a TCR-ben, nincsen kiugró versenyző, sem csapat: Jean-Karl Vernay például stabil top 5-ben szereplésének köszönhetően áll kisebb előnnyel az első helyen. Ez a helyzet azt jelenti, hogy hat-hét versenyző, köztük a magyar csapat pilótái közül még bárki örülhet a végén.
„Látjuk, hogy erős az autónk, megfelelően működik a csapat, plusz Attika is rengeteget fejlődött tavaly óta, nem véletlenül van már neki is három dobogós helyezése” – folytatta Bári. „Úgy gondolom, hogy innen már nem lehet más a célunk, minthogy ott maradjunk a csapatértékelés elejében úgy is, hogy mások több autóval gyűjtögetik a pontokat. Ha ez sikerülne, az azt jelentené, hogy mindkét pilótánk harcban lehet a bajnoki címért. Előzetesen ezt nem gondoltuk volna.”
A szakember kiemelte, mennyit jelent a 49 esztendős, WTCC-t is megjárt Colciago óriási rutinja a csapatnak, na meg Michelisz segítségnyújtása: „Roberto mindössze 12 kilométerre nőtt fel a monzai pályától, ott ült versenyautóban először, és belegondolni is nehéz, hogy hányszor ment körbe rajta. Tudott olyan dolgokat mondani egy-két kanyarról Attikának, ami nagy segítség volt, ráadásul két héttel korábban Norbi is Monzában versenyzett a WTCC-ben, így ő is hasznos tanácsokkal látott el minket – ismét. Valószínűleg a legjobb köridőinkben volt fél másodperc olyan extra tudás a többiekhez képest, ami Robertótól és Norbitól érkezett.”