Sólyom Olivér: „Számítottunk rá, hogy pár dolgot javítani kell az autón, de nem gondoltam volna, hogy ennyi hiba összejöhet három szakasz alatt. A vadonatúj sárgumikról már az első kilométer során kiderült, hogy semmit sem érnek. Emiatt a HAWKING a kanyarokban irányíthatatlan volt, egyenesben pedig bizonyos sebességnél önálló életet kezdett élni. Aztán a kormányszerkezettel is történt valami, mert fordítás közben darabossá vált a kormány, és a holtjátéka is nagyon megnőtt. Mondjuk, ez csúszkálás közben nem volt annyira zavaró. A harmadik szakaszon pedig bedöglött a szélvédőmosó, és vizet kapott a motor, ez utóbbi probléma miatt csak három henger járt. Kiszenvedtük magunkat a szakaszról, forfaitoltunk és elindultunk a szervizparkba, de olyan lassan haladtunk, hogy már nem tudtunk időben visszaállni a versenybe. Kénytelenek voltunk a parc fermébe tenni a vasat.
A műszaki problémákat leszámítva nagyon jó verseny volt, amíg lehetett, élveztük. Szerintem Etyek kiváló helyszín a tereprallyhoz. Külön köszönet Fodor Imrének, amiért nem hagyta elveszni ezt a versenyt, hanem mindenáron megrendezte!”
Galbács Mátyás: „Még sosem volt ennyi gondunk egyszerre. Én erőltettem volna, hogy menjünk, de utólag belátom, hogy Olivérnek igaza volt. Jobb, ha egyben marad az autó, mint ha darabokban hever egy árok mélyén.”
A Sólyom Team legközelebb november 16-án száll harcba a Gyula környékén megrendezésre kerülő, évadzáró Nissan-Interspar Kupán.