2023: A McLarent látja legveszélyesebb 2024-es ellenfelének Max Verstappen: a Red Bull háromszoros világbajnoka a mutatott forma alapján úgy érzi, hogy a wokingiak tudtak leginkább felfelé ívelni 2023 során, emiatt tőlük bár erős szereplést 2024-ben.
2022: Az FIA szerint senki sem csalt, de trükközhetett 2022-ben, ezért volt szükség bizonyos szabályok pontosítására. Fred Vasseur megérkezett Maranellóba, míg Mattia Binotto elköszönt az utolsó ferraris munkanapja végén, Charles Leclerc pedig kijelölte a Scuderia célját 2023-ra: a futamokon kell javulni, jobb gumikezelésre és jobb stratégiára van szükség a következő idényre...
2021: Bernie Ecclestone amondó, hogy a vb-döntő kimenetele miatt Lewis Hamilton olyan csalódott, hogy az sem lepné meg, ha már nem térne vissza: „Szerintem most túlságosan csalódott, amit meg is lehet érteni. Michael Schumacherhez hasonlóan hétszeres világbajnokként talán most jött el az ideje, hogy más álmait üldözze és mondjuk divattervező legyen” – mondja.
2020: A Williamsnek nem célja, hogy B csapat legyen, hasonlóan más kisebb istállók koncepcióihoz – mondta Simon Roberts csapatfőnök.
2019: A Ferrari növelni fogja akadémistáinak számát 2020-ban, és a tervek között szerepel, hogy női versenyzőket is felkaroljanak.
2018: A Red Bulltól év végén távozó Daniel Ricciardo úgy véli, értelmetlen összehasonlítani idei teljesítményét csapattársával, Max Verstappennel szemben, hiszen ő sokkal több műszaki hibával küzdött a szezon során, mint holland csapattársa.
2017: "Az új aerodinamikai szabályok érkezésével a Mercedes azt célozta meg, hogy a 2017-es autó nagyjából "90%-os" legyen" - mondta John Owen, a az Ezüst Nyilak főtervezője az év végén. Nos, így utolag örülhetünk neki, hogy nem a 100-at célozták meg...
2016: A 2015-ös előszezon és szezonkezdet felért a pusztulással a Renault számára, nyilatkozta a motorrészleg főnöke, Remi Taffin. Az előző évi erőforrás jelentős fejlesztései csúnyán félrecsúsztak, emellett a gyártó jövőjét is bizonytalanság övezte. Emiatt a Renault egy év hátrányba került az ellenfelekhez képest.
2015: Úgy tűnik, Pascal Wehrlein mégsem lehet a Manor versenyzője: Toto Wolff elmondása szerint a 4 millió euró, amennyit a Mercedes fizetne a csapatnak a DTM-bajnok üléséért, messze nem elég. Sajtóhírek szerint Rio Haryanto 10 millióért kap helyet a Manortól.
2014: Korábbi Ferrari-elnök válaszolt a jelenlegi elnök kritikájára: Luca di Montezemolo „indokolatlan és alaptalan vádaknak” nevezte Sergio Marchionne kijelentését, hogy a Scuderia az elmúlt években elkövetett vezetői hibákat nyögi.
2013: Luca di Montezemolo nem tulajdonít nagy jelentőséget a beszámolóknak, melyek szerint Fernando Alonso kapcsolata megromlott a Ferrarival, és más csapatok vetettek szemet rá. Az olasz szerint első számú pilótája ki fogja tölteni 2016 végén lejáró szerződését.
2011: A Mercedes GP által gyűjtött adatok szerint Michael Schumacher teljesítette a legtöbb előzést a szezon során, 116-ot. Sebastien Buemi a Toro Rossóval 114-et, Kamui Kobayashi a Sauberrel 99-et előzött. Az adatbázis 1486 előzést dokumentált (beleértve az első köröket is), az újonnan bevezetett DRS-nek pedig a pozíciócserék 45 %-át tulajdonította.
2009: Bernie Ecclestone fantasztikusnak tartja Michael Schumacher 2010-es visszatérését a Mercedesszel. „Felejtsük el a futamgyőzelmeket, én arra fogadok, hogy megnyeri a világbajnokságot” – jósolta az F1 ura.
2008: Michael Schumacherről beszélt a Ferrari csapatfőnöke, Stefano Domenicali: a hétszeres világbajnoknak még egy évre szól szerződése F1-es tanácsadóként és az utcai részleghez. A szezon során le kell ülniük, hogy folytatásról beszéljenek.
2006: A Bridgestone új, keményebb abroncsai gondokat okoznak a fékezésnél: Giancarlo Fisichella és Felipe Massa a teszteken azt tapasztalta, hogy a megszokottnál jóval előbb a pedálra kell lépni. Az olasz szerint talán a fékek felépítésén is változtatni kellene.
2005: Az Európai Unió egészségügyi illetékesei figyelmeztették a Formula-1-es nagydíjat rendező országokat: nem hozhatnak olyan jogszabályt, amely a versenyeket felmenti az EU általános dohányreklámozási tilalma alól. A hírek szerint Spanyolország és Magyarország törte a fejét kibúvón.
2004: A BMW mindeddig csak gyári alakulatát, a Williamst látta el motorokkal, Mario Theissen szerint azonban nem kizárt, hogy a jövőben ügyfélcsapattal társulnak. A hírek szerint a Red Bull érdeklődik termékük iránt.
2002: Még nyilvánvalóbb bajban a Ferrarit tulajdonló Fiat: a Moody’s leminősítette a 15 milliárd dollár tartozást felhalmozó céget.
2000: Michael Schumacher karácsonyi ajándékaként 1000 fontot érő karórával lepte meg a Ferrari összes csapattagját.