2023: A Red Bull és Verstappen sikereinek okáról is beszélt az egykori F1-es pilóta, Jaime Alguersuari, mely szerinte a csapat esetében Adrian Newey zsenialitásában, a versenyző esetében viszont édesapja, Jos Verstappen erőszakosságában keresendő.
2022: Hiába a Ferrari sorozatos műszaki problémái, a Red Bull nem dől hátra emiatt: Christian Horner csapatvezető szerint nincs ráhatásuk az ellenfél nehézségeire, és egyébként is csak magukkal foglalkoznak.
2021: A Max Verstappen és Lewis Hamilton közti csata a tetőfokára hágott, mikor a Brit Nagydíj első körében összeért a két bajnokaspiráns, ami után a holland pilóta hatalmas erővel csapódott a gumifalba a Copse kijáratán. Lewis Hamilton tovább tudott menni, és az utolsó körökben megelőzve Leclerc-t meg is nyerte hazai versenyét.
2020: Lewis Hamilton szerezte meg a rajtelsőséget a Magyar Nagydíjra, amely ezúttal a szezon harmadik állomása. A brit mellé mercedeses kollégája, Valtteri Bottas kvalifikálta magát, míg a második sorba a Racing Point duója férkőzött be, megelőzve a Ferrarikat és a meglepetésre csak hetedik Max Verstappent.
2019: Fernando Alonso saját bevallása szerint nem koncentrál arra, hogy mindenképp visszatérjen az F1-be 2020-ban: úgy érzi, máshol sokkal jobb kihívásokat találhat magának.
2018: Cyril Abiteboul, a Renault vezére bevallja, hogy nem számított ilyen jelentős javulásra a rivális motorgyártók részéről. Azt mondja, hogy elégedett azzal az előrelépéssel, amit ők maguk megtettek, de váratlanul érte, hogy ezzel együtt nem tudtak közeledni a többiekhez, sőt, a Ferrari teljesítményét kifejezetten lenyűgözőnek tartja.
2017: Cáfolta Toto Wolff azokat a pletykákat, miszerint Lewis Hamilton a Ferrarihoz szerződhet, miután 2018 végén lejár a szerződése a Mercedesszel. „Fogalmam sincs, honnan indultak el ezek a híresztelések, de hogy nem Lewistól vagy a csapattól, az biztos!” – zárta rövidre az osztrák csapatfőnök, aki szerint Hamilton nem is versenyezhetne jobb csapanál, mint a Mercedes.
2016: Minden bizonnyal marad Monza a versenynaptárban, annak ellenére, hogy Bernie Ecclestone megállapodott Imolával a futamrendezés kapcsán. Miután az Olasz Automobil Klub és a pálya tulajdonosa megegyezett egymással, és ezzel elhárultak a nagydíjrendezés körüli belső, politikai akadályok, hamarosan felveszik a kapcsolatot a FOM-mal, így hamarosan megszülethet az egyesség a szerződéshosszabbításról.
2015: Szörnyű hírre ébredt az autósport világa. Elhunyt Jules Bianchi – jelentette be a francia pilóta családja a hajnali órákban. A Marussiával versenyző tehetség kilenc hónappal azelőtt, a 2014-es Japán Nagydíjon szenvedett tragikus balesetet, és az agyát ért súlyos sérülések következtében a baleset óta kómában feküdt. A gyászhír az egész versenyzői társadalmat lesújtotta, a nap során folyamatosan érkeztek a részvétnyilvánítások a Bianchi család felé. A megemlékezés mértékéből mindenki számára nyilvánvalóvá vált: bejelentést megelőző éjszaka a Formula-1 a kora egyik legnagyobb tehetségét veszítette el.
2014: Elégedetlen a Német Nagydíj pénteki látogatottságával a Mercedes, ugyanis voltak olyan lelátók Hockenheimben, melyen alig foglaltak helyet. „Csalódást keltő” – nyilatkozta Toto Wolff. „Gondoljunk csak vissza, milyen egy pénteki nap Silverstone-ban vagy Ausztriában. Teljesen más világ” – adott hangot csalódottságának Wolff, aki nem érti a helyzetet, ugyanis Nico Rosberg személyében egy német pilóta vezeti a bajnokságot, ráadásul egy német autóval.
2013: A Formula-1 többségi tulajdonosa, a CVC Capital Partners közleményben tudatta, hogy figyelemmel kísérik Bernie Ecclestone vesztegetési perét. Ecclestone-nak az ügyben a müncheni bíróságon vádlottként kell felelnie.
2012: Felajánlotta a segítségét Romain Grosjeannak Jackie Stewart. A háromszoros világbajnok pilóta egy ebédre invitálta a Lotus franciáját, miután az utóbbi futamokon túl sok pályán történt incidensben vett részt. Stewart elmondta, hiányolja, hogy a Formula-1-ben nincsenek a pilótáknak tapasztalt mentoraik, akik az ilyen esetekben tanácsokkal tudnák ellátni őket.
2011. Olaszországban, Milánóban tartja következő rajongói fórumát a Formula-1. Az eseményre az Olasz Nagydíj előtt fog sor kerülni, és Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke, Nico Rosberg, Jarno Trulli, és Paul Hembery, a Pirelli motorsport-igazgatója vesz részt rajta.
2010: Mark Webber belátta, hogy dühében túl sok mindent hozott nyilvánosságra a Brit Nagydíjon. Ez volt az a bizonyos versenyhétvége, melyen miután az egyik pénteki szabadedzésen Sebastian Vettel összetörte Red Bulljának új fejlesztésű orrkúpját, az egyetlen épen maradt darabot leszerelték Webber autójáról és átrakták a németére. Az ausztrál a csapat döntését egyből másodszámú pilótának való beskatulyázásként fogta fel, és miután vasárnap végül ő nyerte a futamot, a sajtótájékoztatón el is hagyta a száját az elhíresült „Nem rossz eredmény egy másodszámútól” mondat.
2008: Jenson Button szerint nem is lehetne jobb helyen a Honda csapatánál a jövőre nézve. A japán alakulat már az év elejétől teljes erőbedobással 2009-re koncentrált, ezzel magyarázták a gyenge eredményeiket is, Button pedig csak bizakodhatott, hogy a következő szezonban már az élmezőnyben harcolhat. Arra viszont feltehetőleg a legmerészebb álmaiban sem gondolt, hogy miután hónapokkal később váratlanul kiszállt a Honda az F1-ből, a szezon végén világbajnokká fogják koronázni.
2007: Készen áll, hogy bizonyítsa a kémügyben való ártatlanságát a Ferrarinak Nigel Stepney. Az olaszok magas technikai pozícióban dolgozó mérnöke a hírek szerint Mike Coughlannak, a rivális McLaren technikai vezetőjének adott át egy 780 oldalas dokumentumot a Ferrari 2007-es autójáról. A botrány kirobbanása után a két csapat azonnal kirúgta és feljelentette az érintetteket, emellett az FIA is vizsgálatot indított az ügyben.
2006: A Német Nagydíjon jelenti be a jövőre vonatkozó terveit Flavio Briatore. A Renault csapatfőnökének a szezon végén jár le a szerződése, és még nem biztos benne, hogy folytatni kívánja a poszt betöltését, annak ellenére, hogy a franciák természetesen továbbra is szívesen foglalkoztatnák az őket csúcsra juttató olasz szakembert.
2005: Nem favorizálja Fernando Alonsót a Renault – állítja csapattársa, Giancarlo Fisichella. Az olasz pilóta teljesítménye jelentősen visszaesett miután győzelmet aratott a szezonnyitón, és már több mint 50 pontos lemaradást szedett össze Alonsóval szemben, kiszállva így a bajnoki küzdelemből. „Hogy tudnánk megnyerni a konstruktőri címet, ha folyamatosan Fernandónak kedveznének?” – fakadt ki.
2004: Sanghajban bemutatózott Felipe Massa. A Sauber pilótája egy belvárosban lévő pályán száguldott végig, lezárva ezzel a város motorsportokban gazdag hétvégéjét, ugyanis órákkal azelőtt DTM-futamot rendeztek az aszfaltcsíkon. A kínai metropolisz néhány hónappal később, 2004 szeptemberében rendezte az első Formula-1-es nagydíját is, az épített Shanghai International Circuit-on.
2003: Kétnapos F1-es hétvégéket akar Flavio Briatore. A Renault csapatfőnöke szerint a nagydíjhétvégék jól megszokott háromnapos formációja túl hosszú és unalmas a rajongók számára. Briatore elmondása szerint kollégái, Ron Dennis és Sir Frank Williams is támogatják az ötletét a jobb show érdekében.
2002: Nem érdekli Michael Schumachert Colin McRae kihívása. A skót ralivilágbajnok felajánlotta Schumachernek, hogy cseráljenek autót egymással, de a német egyelőre elzárkózik a raliautó vezetésének lehetőségétől, jelenleg nem tenné ilyesmivel kockára az életét. McRae nem először tett ilyen ajánlatot: 1996-ban Martin Brundle-lel meg is valósult a csere, így vezethette a Jordan aktuális autóját is.
2001: Tagadja a Jaguar, hogy ülést ajánlottak volna Mika Hakkinennek. A Bild értesült úgy, hogy a csapatfőnök, Niki Lauda felkereste egy kétéves szerződéssel a kétszeres finn világbajnok menedzserét, Didier Cotont. A Jaguar kommunikációs vezetője azonban rögtön tagadta a pletykát, és megerősítette, hogy 2002-ben változatlanul az Eddie Irvine-Pedro de la Rosa párossal fognak indulni.
1999: Egyes számú pilótai státuszra hajt a Ferrarinál Eddie Irvine. Az északír pilóta elárulta, hogy bár akkoriban csapattársának, Michael Schumachernek a szerződése tartalmazta ezt a rangot, viszont a német Brit Nagydíjon elszenvedett lábtörése után igazi bajnoki esélyessé lépett előre, és ha a szezon végén el is tudja hódítani a világbajnoki címet, akkor 2000-től, 1-es rajtszámmal az autóján nyilvánvalóan nem alkalmazhatná tovább másodszámúként a Ferrari.