1997-ben alapították Jackie Stewarték a Stewart-Ford istállót, amely nagy reményekkel indult első szezonjának a Ford komoly gyári támogatásával. Ám a hófehér versenyautó látványosan alulteljesített, így nagy csalódást okozott az első (két) évad. Igaz, Rubens Barrichello remek vezetésének és a Bridgestone kitűnő esőgumijainak köszönhetően a brazil egy második hellyel jelentkezett Monacóban, ám ez volt az egyetlen kiugró siker az első két évben.
A versenyautó megbízhatatlannak bizonyult és ráadásul még lassúnak is. 1999-ben szintet lépett az istálló, Barrichello révén többször is felálltak a dobogóra, Johnny Herbert pedig a Nürburgringen megszerezte a csapat első (és egyetlen) győzelmét. Év végén a Jaguar felvásárolta a Stewartot, ám a nagy áttörés elmaradt, sőt, a metálzöld autók 2000 és 2004 között inkább a futottak még kategóriába fértek csak be.
2005-től lépett színre a Red Bull. Az italgyártó cég már jó ideje jelen volt a Formula-1-ben, de csak szponzorként. Különösen a Sauber istállóval nőttek össze, 1995 és 2004 között a svájci csapat folyamatosan a Red Bull támogatását élvezte. 2005-ben azonban a Jaguar felvásárlásával nekivágott az F1-es kalandnak. Az első évek nem voltak igazán sikeresek, Coulthard és Webber révén összesen három dobogó sikeredett.
2009-ben a szabályváltozások a Red Bull kezére játszottak, ráadásul Sebastian Vettel rendkívül jól alkalmazkodott az új autóhoz. Az első évben máris ezüstérmes lett a bajnokságban, a következő négy évadban pedig nem talált legyőzőre, így 2013 végére máris négyszeres világbajnokká vált a fiatal német.
Egyértelműen Vettel a legsikeresebb versenyzője a gárdának, 2009 és 2014 között versenyzett itt, ám ezzel sem ő a leghűségesebb pilótája a bikáknak, hanem Mark Webber. Az ausztrál 2007-ben érkezett a csapathoz és 2013-as visszavonulásáig hűségesen szolgálta is. Kilenc futamgyőzelmet aratott és 2010-ben közel került a világbajnoki címhez is, amit végül Vettel happolt el előle és Fernando Alonso elől.
A turbóéra kezdete óta kevesebb sikerélményben van része az istállónak, az utóbbi négy szezonban Daniel Ricciardo öt, Max Verstappen pedig három futamgyőzelemre volt jó. A Mercedes évek óta dominál, egyedül tavaly volt rá valamelyest veszélyes a Ferrari. Bár a Red Bull idén sem számít nagy áttörésre, Verstappentől különösen sokat várnak, hogy megszoríthatja Lewis Hamiltont. Meglátjuk, mennyire sikerült ez a fiatal hollandnak.