A Formula-1 lassacskán hét évtizedes történelme során csak 1994 óta vezették be a bokszutcai sebességkorlátozást. Ennek is az imolai tragikus hétvége volt a kiváltó oka. A legtöbb szurkoló Roland Ratzenberger és Ayrton Senna halálára emlékszik az akkori San Marinoi Nagydíj kapcsán, pedig bő tíz körrel a vége előtt a bokszutcában is történt egy súlyos baleset.
Mivel nem volt sebességkorlátozás a bokszban és a jelenleginél sokkal több ember sürgölődött a versenyautók körül, borítékolható volt, hogy csak idő kérdése egy komolyabb incidens. Hol máshol, mint Imolában történt meg. A Minardit vezető Michele Alboreto kerekét nem jól rögzítették a kiállásnál, amikor pedig gázt adott, a jobb hátsó kereke nagy sebességnél elszabadult, a kerék felrepült (majd veszélyesen alá is hullott), a megbokrosodott autó pedig több szerelőt is elütött. Haláleset szerencsére nem történt, de nem sokon múlott.
1980-ban, Watkins Glenben, egy Can-Am Challenge versenyen az első két helyért csatázott Geoff Brabham és John Morton. A bokszkiállás során előbbi autója nehezebben indult el, a hátulról, nagy sebességgel érkező Morton nem lassított, mert azt gondolta, elfér még a fal és riválisa között. Nem fért el. Nagy szerencse, sérülés sem történt.
Nem is kell, hogy teljes gázzal mehessenek a pilóták a bokszban, elég egy figyelmetlenség is a csattanáshoz. A rajongók jól ismerik az elhíresült 2008-as esetet, amikor Kanadában Robert Kubica és Kimi Raikkönen megálltak a piros lámpánál, a hátulról érkező Lewis Hamilton viszont elbambult és telibe találta a finn autóját, tönkretéve mindkettejük versenyét.
2000-ben, Michael Schumacher, Spanyolországban ütötte el saját tankoló emberét (Nigel Stepney-t, aki később egészen más miatt lett híres), mert túl korán kapott szabad jelzést. Stepney nem úszta meg könnyen, komolyan megsérült a lába, így több versenyhétvégét kihagyni kényszerült.
A NASCAR-ban (de még akár az IndyCarban is) szinte minden versenyen izgulhatunk a szerelők testi épségéért, a sárga zászlós időszakok alatt megejtett tankolások és kerékcserék alkalmával ugyanis rettentő szűk a hely, centiméterekre zúgnak el az életüket kockáztató szerelők mellett az autók.