Az elmúlt 18 év legérdekesebb június 1-jei F1-es híreit végigböngészve nemcsak ezt tudhatjuk meg, de többek között arra is rádöbbenhetünk, hogy nem is olyan régen hangzott el az a kijelentés, hogy „Verstappen már túl öreg az F1-hez”…
2013: A Ferrari nem érti, miért veszi őket az FIA egy kalap alá a Mercedesszel, holott nyilvánvaló, hogy csak a brackley-i istálló szegte meg az F1 vonatkozó szabályait, amikor a Pirelli tesztjét aktuális évi F1-es modelljét használta. A maranellóiak a 2011-es modelljükkel teszteltek, ezért nem értik, miért vizsgálódik a szövetség ellenük is.
2012: Luca di Montezemolo presidente tiszta vizet önt a pohárba, és elmondja, Sergio Perez jelen pillanatban teljesen esélytelen arra, hogy jövő évre szerződést kínáljon neki a Ferrari Felipe Massa esetlegesen megüresedő helyére, azon egyszerű oknál fogva, hogy a mexikói szerinte még túlságosan tapasztalatlan ahhoz, hogy egy élcsapatban versenyezzen.
2010: Mark Webber tisztázná a helyzetet a Török Nagydíjon történt incidenssel kapcsolatban Sebastian Vettellel, miután a két red bullos csapattárs az élről golyózta ki egymást. Az ausztrál szerint fontos, hogy leüljenek egymással higgadtan megbeszélni a történteket, hogy a jövőben ne fordulhasson elő még egyszer hasonló eset, és ne ajándékozzanak több győzelmet bajnoki riválisaiknak.
2009: A WTCC-ben a gyári Chevrolet-ket futtató RML istálló, bár komolyan fontolgatta a jövő évi F1-es indulást, végül elvetette ezt, mivel szerintük túl sok jelenleg a bizonytalanság a sportág 2010-es szabályaival kapcsolatban, és így képtelenség előretervezni egy újonnan becsatlakozni kívánó csapatnak.
2007: A holland hiába kínálta fel nekik nyíltan szolgálatait, a Spyker vezetősége nem óhajt tesztlehetőséget adni Jos Verstappennek. A veterán holland ekkor még erősen dolgozott F1-es visszatérésén, ami mai ésszel szinte hihetetlennek tűnik, hiszen ez mindössze hét éve volt, ma meg már a fia, Max versenyez az F1-ben.
2006: A szezonközi teszt második napján Michael Schumacher megdönti a nem hivatalos barcelonai pályacsúcsot, egy 1:13.471-es űridővel. A Ferrari számára ennek ellenére vegyes érzésekkel zárult a nap, mivel Luca Badoer csúnyán összetörte másik autójukat.
2005: Jacques Villeneuve feketepontot kapott csapatfőnökétől, Peter Saubertől, miután a Monacói Nagydíjon saját maga és csapattársa, Felipe Massa pontszerzési reményeit is megsemmisítette azzal, hogy egy előzési kísérlet közben mindkettőjüket kiküldte a bukótérbe. Valójában mínuszpontot kapott, Sauber állítása szerint ugyanis van egy fekete füzete, amelyben plusz és mínuszpontokat oszt pilótáinak. Jacques állítólag ezzel a manőverrel átment mínuszba. Ez azért durva, mert jobban belegondolva ezt a teljesítményt ugyebár e sorok olvasója is túlszárnyalja a maga nulla plusz, és ugyanennyi mínuszpontjával…
2004: Kimi Raikkönen e napon, Silverstone-ban teljesítette az első köröket a McLaren alapjaiban újratervezett versenygépe, az MP4-19B volánjánál. A wokingiak ettől várták a nagy feltámadást a pocsékul sikerült szezonkezdet után. Noha a rövidke shakedownon a zord, esős angliai időjárás csak néhány kört engedélyezett a finnek, Kimi első benyomásai pozitívak voltak az új autóról.
2003: Kimi Raikkönen és Ron Dennis is Jacques Villeneuve-öt okolja azért, hogy nem a McLaren finnje nyerte a Monacói Nagydíjat. Kimi a bokszkiállások előtt tovább kint tudott maradni a pályán, mint a versenyt addig vezető Juan Pablo Montoya, ám ezt a taktikai előnyt végül nem tudta kihasználni, mivel a lekörözésre váró Villeneuve éppen a versenynek eme kritikus szakaszában tartotta őt fel a BAR Hondával.
2000: Jenson Button begyűjt egy vaskos dicséretet a Williams technikai igazgatójától, Patrick Headtől, azzal, hogy a Monacói Nagydíj első szabadedzését a 8. helyen zárta, miközben csapattársa, Ralf Schumacher a falba csapta saját versenygépét. A britnek muszáj volt villantania valamit ezen a hétvégén, hiszen a szezonkezdet nem alakult valami jól a számára, és egyre több pletyka kezdett el keringeni arról, hogy jövőre a friss Indy500-as győztes Juan Pablo Montoya érkezhet a helyére.
1999: Megdöbbentő eredménnyel zárult a Radio Autosport közönségszavazása, melyből az derült ki, hogy a megkérdezettek 98,75 százaléka kifejezetten unalmasnak találta a korabeli F1-et, ám érdekes módon a többség nem a versenyek eseménytelenségét hozta fel ennek okaként, hanem a tévés közvetítések sótlanságát.
1997: Szurkolók ezrei és Ferrarik százai lepték el Róma utcáit, miután a maranellói istálló első Grand Prix-győzelmének 50. évfordulóját ünnepelte az egykori utcai versenyhelyszínen, ahol az említett történelmi siker is született. A Ferrari két akkori versenyzője, Michael Schumacher és Eddie Irvine is részt vettek a rendezvényen, sőt, az évi F1-es versenygépüket is megjáratták picit. Luca di Montezemolo elnök tréfásan erről úgy nyilatkozott: „Most először kértem tőlük, hogy lassan menjenek!”
1996: Damon Hill magabiztos, fél másodperces előnnyel nyerte meg a Spanyol Nagydíj időmérő edzését williamses csapattársa, Jacques Villeneuve előtt, míg a 3. rajtkockába kvalifikáló Michael Schumacher már egy másodperc lemaradással követte a Ferrarival a britet.