2013: Fő témává vált a csapatok helyezkedése a motorgyártók között. A 2014-es új éra közeledtével megkezdődtek a találgatások, hogy melyik istálló melyik lóra tesz a sportban lévő négy márka közül. A hírek szerint jó esély van rá, hogy a McLarennel való együttműködést nemrég bejelentő Honda 2015 után a Williamsszel és a Lotusszal is partnerségre lép. Érdekes fordulat, hogy azóta mindkét csapat inkább a Mercedes motorjaira váltott a Renault-ról.
2012: Kamui Kobayashi a dobogót vette célba Monacóra. A fordulatosan kezdődő szezon eddigi öt futamán öt különböző csapat és pilóta győzött, így a japán szerint megvan rá az esély, hogy a szűk monacói utcákon majd éppen a Saubernek jön ki jól a lépés. Kobayashi erőt merít abból, hogy az előző évben az 5. helyen végzett ezen a versenyen. A futam végül nem alakult jól a japán számára, hiszen korán kiesett, ám a szezon későbbi részében, Japánban azért ő is felállhatott a dobogóra.
2009: Bernie Ecclestone biztosra veszi, hogy nem fog megvalósulni a két különböző szabályrendszer szerint működő F1. Max Mosley javaslata, hogy azok a csapatok, amelyek beleegyeznek, hogy évenkénti 40 millió font költségkeretből gazdálkodnak, nagyobb szabadságot kapnak a fejlesztések terén, míg a korlátlanul költekezőkre szigorúbb előírások vonatkoznak majd. „Senkinek nem tetszett ez az ötlet, ezért szerintem fontos, hogy csak egyféle szabályrendszerünk legyen” - mondta akkor Ecclestone. Érdekes, hogy Mosley nemrég ismét előterjesztett egy hasonló tervezetet a költségekkel még mindig küszködő csapatok számára.
2007: David Coulthard szerint már csak egy évet kell várni arra, hogy csapata, a Red Bull végre erős formát mutasson. A skót azt követően beszélt ilyen optimistán, hogy ötödik helyen intették le a Spanyol Nagydíjon. „Szerintem az igazi előrelépés a következő évre fog megérkezni. Akkorra már meglesz a kellő folytonosságunk a motor, a tervezőcsapat és az adatok terén is” - bizakodott. Coulthard azonban egy évet tévedett, a Red Bull feltámadása 2009-re datálódik, akkor pedig ő maga már nem volt a mezőnyben.
2005: Frank Williams kétli, hogy csapatának motorszállítója, a BMW a Sauber megvásárlásán törné a fejét. „Azt olvasom az újságokban, hogy Mario Theissen szerint nem vagyunk nekik elég jók” - nyilatkozta Williams. „Ez az ő véleménye, és joga van kifejteni. Valójában viszont az elsőt leszámítva az együttműködésünk minden évében nyertünk futamot, és folyamatosan a 2-3. legjobb csapat voltunk. Nem hiszem, hogy tényleg meg akarnák venni Peter Sauber csapatát, és azt sem hiszem, hogy Peter szeretné azt eladni.”
2003: Pedig a BMW és a Williams különválásának már két évvel korábban is voltak jelei. Theissen akkor nyíltan beszélt arról, hogy nem elégedett a partnerség eredményességével. ”Van néhány lehetőségünk, de az elsőbbséget persze a Williams jelenti, így velük próbáljuk meghosszabbítani az együttműködésünket. Ám ha ezt megtesszük, sikeresek akarunk lenni, jelenleg azonban nem vagyunk abban a helyzetben, amiben szeretnénk. Nem vagyunk elégedettek a versenyképességünk szintjével, így beszélnünk kell arról, hogy hogyan hozhatnánk azt helyre a jövőben.”
2002: A brit csapatok vennék át az F1 irányítását? A hírek szerint öt szigetországi központú alakulat, a McLaren, a Williams, a Jordan, a BAR és az Arrows megalapították a GPT Ltd. vállalatot, amely célként tűzte ki, hogy felvásárolja a sport kereskedelmi jogainak 75%-át, amit a nemrég csődbe jutott Kirch médiacsoport birtokol. Az érintett csapatok azt remélik, ha sikerrel járnak, nagyobb beleszólásuk lehet a sport jövőjébe és szabályaiba, illetve a bevételekből is nagyobb arányban részesülhetnek.
2000: Ralf Schumacher odaszólt Rubens Barrichellónak: „Rubensnek nem kellene támadnia a testvéremet, hiszen ezzel csak önmagára helyez nyomást. Ehelyett inkább koncentrálhatna arra, hogy segítse Michaelt a bajnoki cím megszerzésében.” A brazil nem maradt adós a válasszal: „Ralf csak azért ideges, mert legyőztem őt a harmadik helyért a legutóbbi futamon.” A vita előzménye a Spanyol Nagydíj volt, amelyen Barrichello mindkét Schumacher megelőzte, úton a dobogó harmadik foka felé.