Április 9-e bővelkedett izgalmasabbnál izgalmasabb F1-es hírekben az elmúlt 16 évben.
2014: Kimi Raikkönen kifakadt a csapatát ért visszatérő kritikák hallatán, és egyik nyilatkozatában úgy fogalmazott: „A Ferrari nem hülye. Tudjuk, mit miért csinálunk, és hogyan tudunk közelebb kerülni az élmezőnyhöz.” Ez abban az évben ugyan nem sikerült nekik, úgy néz ki, 2015-ben igen.
2013: A McLaren elismeri, hogy nem pilótáin van jelen pillanatban a nyomás, sokkal inkább rajtuk, hogy olyan autót tudjanak rakni Jenson Button és Sergio Perez alá, amivel a dobogó közeli eredményekért harcolhatnak. A wokingi egylet végül a konstruktőri tabella 5. helyén zárta a szezont, a dobogóra azonban egyszer sem értek fel.
2011: Lewis Hamilton úgy nyilatkozik, elfogadná Vettelt a csapattársának, és szerinte ütős párost alkotnának – a Red Bullnál! Érdekes ezt így utólag visszaolvasni, hiszen idén már mindketten másik csapatnál versenyeznek, és a világbajnoki tabella első két helyét foglalják el a Mercedesszel, illetve a Ferrarival.
2010: Az FIA egy új szabálypontban rögzítette, hogy tilos az F1-ben bármely olyan rendszer használata, amely a Parc Fermé hatálya alatt bármilyen módon megváltoztatja az autó paramétereit vagy beállításait. Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke rögvest leszögezte, őket biztosan nem fogja érzékenyen érinteni az új megszorítás.
2009: Bernie Ecclestone kijelenti, hogy a McLaren komoly büntetésre számíthat, amiért hazudott a Motorsport Világtanács előtt a Bahreini Nagydíjon történt esetről, amikor Jarno Trulli a biztonsági autós periódus alatt előzte Lewis Hamiltont. Nemcsak a csapat hazudott, de mint kiderült, pilótájukat is erre utasították.
2008: A Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében nem kell eltávolítani az internetről a Max Mosley akkori FIA-elnök botrányt kiváltó, náci utalásokat sem mellőző perverz szexvideóját, ami eddigre már bejárta az egész világot.
2007: Miközben a nemzetközi szaksajtó Lewis Hamilton szenzációs F1-es bemutatkozásától hangos, a McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh nyilatkozatában Fernando Alonsót dicséri, hangsúlyozva, hogy a kétszeres világbajnok spanyol jóval nagyobb részt vállalt az autó fejlesztésében, így inkább neki köszönhető az, hogy a wokingiak visszataláltak a győzelem útjára, mintsem újonc csapattársának.
2006: Jenson Button nyilatkozatában külön kiemeli az az évi újoncok közül Nico Rosberget, aki szerinte egyértelműen a többi frissen bemutatkozó F1-es „zöldfülű” fölé nő mind tehetség, mind érettség tekintetében. „Nagy rajongója vagyok Rosbergnek” – mind mondja.
2004: Jean Todtot először hozzák szóba az FIA egyik lehetséges leendő elnökeként. Az akkoriban Ferrari csapatfőnökeként ténykedő, legendás csücsörítő szájmozdulatáról is ismert francia szakembernek 2006 év végéig érvényes szerződése volt a maranellói F1-es egylettel, ám a nemzetközi szaksajtó már ekkor tudni vélte, hogy egy nap ő lesz Max Mosley utódja az elnöki székben. Ez így is lett.
2003: Michael Schumacher utólag megkérdőjelezi a Brazil Nagydíj végeredményét, és részletesen kifejti, miért mond ellent a vonatkozó szabályoknak, hogy Kimi Raikkönent hirdették ki győztesként, miközben teljes pontokat osztottak. Mint nyilatkozatában elmondta, a Fernando Alonso balesete miatt idő előtt leintett verseny győzteseként vagy Giancarlo Fisichellát kell kihirdetni, vagy fél pontokat osztani, mert amikor Kimi Raikkönen vezetett, akkor a mezőny még nem volt túl a versenytáv háromnegyedén. A németnek igazat adtak: hivatalos Fisichelláé lett a futamgyőzelem, amiért teljes pontszám járt.
2002: Kimi Raikkönen eljegyezte akkori kedvesét, a korábbi Miss Skandináviát, Jenni Dahlmant. A Jégember még csak 22 éves volt ekkor, tehát nem várt túl sokat a döntéssel, igaz, az nem is szólt egy életre, hiszen ma már Minttu Virtanen férjeként és közös gyermekük, Robin édesapjaként él boldog magánéletet.
2001: Félő volt, hogy az az évi Brit Nagydíjat zárt kapuk mögött rendezik, amennyiben a Nagy-Britanniában pusztító száj- és körömfájásos járvány tovább terjed. Szerencsére erre végül nem került sor, így a szurkolók a helyszínen láthatták, ahogy Mika Hakkinen a Ferrarikat megelőzve győzelemre vezeti a McLarent.
2000: Michael Schumacher (Ferrari) nagy csatában legyőzve Mika Hakkinent (McLaren) megnyerte az Imolában rendezett San Marinói Nagydíjat. A dobogó harmadik fokára Hakkinen csapattársa, David Coulthard állhatott fel.
1999: „Schumacher Jr. zárta az élen az esős brazil szabadedzést” – számolt be róla az autosport.com. Mai szemmel furcsán hat ez a fogalmazásmód, hiszen ma már egyértelműen Michael Schumacher fiára, Mick Juniorra gondolnánk a fenti nevet olvasva, de 1999-ben még a nagy bajnok öccsét, Ralfot aposztrofálták Juniorként.