2014: A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff úgy nyilatkozott, hogy a riválisok túlértékelik azt a fölényt, amivel az Ezüst Nyilak rendelkeznek – az osztrák szakember szerint egyáltalán nem mehetnek biztosra a végső győzelmet illetően.
2013: Az újonc Max Chilton egy interjúban elmondta, mindenekelőtt azon kell javítania a jobb eredmények érdekében, hogy a kék zászlók miatt ne veszítsen túl sok időt.
2010: Miután az idei szezonban a tervezett 13 helyett csak 12 csapat állhat rajthoz, az FIA ismét meghirdette a szabad helyeket az új jelentkezők számára – ráadásul a tervek szerint tartalékokat is választhatnak arra az esetre, ha ismét megszűnne egy istálló.
2009: „Szeretném megköszönni az elkötelezettségét, a szenvedélyét és a tudását, melyek minden munkatársa számára példaértékűek voltak” – nyilatkozta Luca di Montezemolo a Ferraritól való távozását két napja bejelentő Jean Todtról.
2007: Takuma Sato leszögezte, hogy nem a saját hibájából tartott fel számos őt leköröző riválist a melbourne-i Ausztrál Nagydíjon, hanem azért, mert későn mutatták a kék zászlókat, a fényjelzés pedig rosszul működött autójában.
2006: Majd negyedszázad után, egészen pontosan 1982 óta először kettős győzelmet aratott a gyári Renault-csapat Giancarlo Fisichella vezérletével, aki magabiztosan nyerte meg a Maláj Nagydíjat Fernando Alonso előtt. A dobogóra Button állhatott még fel, míg a két Ferrari csak az 5-6. helyen végzett.
2005: Fernando Alonso nyerte a Maláj Nagydíj első időmérő edzését, így ő várhatja élen a vasárnapi döntő kvalifikációt. A spanyolt tavalyi és mostani csapattársa, azaz Trulli és Alonso követi, míg a Ferrarik nincsenek jó formában: Schumacher a 12., Barrichello a 14. pozícióban zárt.
2004: Kimi Raikkönen jó formában kezdte a hétvégét, hiszen a Maláj Nagydíj második szabadedzésén ő zárt az élen – ez volt első alkalom idén, hogy nem Michael Schumacher végzett az első helyen, legyen szó bármilyen mért szakaszról.
2003: „Az előző két csapattársam gyors volt, de egyúttal fiatal is. Minden tiszteletem az övék, de az új partneremtől, Frentzentől többet tanulhatok, ő remek tanár” – mondta a sauberes Nick Heidfeld Kimi Raikkönenről és Felipe Massáról.
2002: „Persze, ez a dolgunk, elég gyorsak vagyunk ehhez” – felelte Mika Salo arra a kérdésre, hogy az újonc Toyota minden versenyen a pontokért küzdhet-e. (A hátralévő 15 futamon már csak egyetlen pont jutott nekik – a szerk.)
1999: Továbbra sem dőlt el, hogy a Honda jövőre visszatér-e a Formula-1-be, és ha igen, akkor gyári csapattal vagy motorszállítóként. A pletykák szerint nem kizárt, hogy V12-es motorral szállnának be a japánok, akik tesztautóját jelenleg Jos Verstappen nyúzza Magny-Cours-ban.
1997: Michael Schumacher versenyszimulációt akart teljesíteni a Ferrari mai tesztjén, ám hibázott és a korlátnak csapódott, megrongálva a sebességváltót. „Az én hibám volt, túl gyorsan vezettem a hideg abroncsokon” – mondta a német.
1996: Nem kizárt, hogy a Ferrari a tavalyi sebességváltót fogja használni a következő két futamon, mivel megbízhatóbb az új változatnál.