2014: Nico Hülkenberg zárta az élen a bahreini teszt első napját, miközben a Red Bull újabb problémákkal szembesült azt követően, hogy a jerezi gyakorláson végig műszaki nehézségek hátráltatták őket.
2011: Az olasz Giorgio Mondini, a Midland korábbi tesztpilótája vezetheti vasárnap a Hispania autóját – a csapat, mely még nem jelentette be, hogy ki lesz a másik versenyzője, ma Tonio Liuzzit ültette be a tavalyi gépbe.
2010: A Stefan GP a hírek szerint beindította első autóját, mely a távozó Toyota idénre tervezett versenygépére épült. A hírről a tulajdonos, Zoran Stefanovic telefonon értesítette az Autosportot.
2009: Az F1-ből kivonuló Honda megerősítette, hogy bár van rá esély, hogy megvásárolják a csapatot, azt sem lehet kizárni, hogy végleg eltűnik a sportágból az egykori Tyrrell, illetve BAR istálló utódja.
2006: Ross Brawn igyekezett eloszlatni azokat a felvetéseket, hogy a Ferrari feleslegesen veszteget el értékes időt azzal, hogy a többszörös MotoGP-bajnok Valentino Rossit ülteti autóba a teszteken. „Biztosítottuk, hogy ennek ne legyen hatása a főprogramunkra” – mondta a csapatvezető.
2005: Ron Dennis egy interjúban elárulta, hogy a McLarennek az ezredforduló táján lehetősége volt szerződtetni Michael Schumachert, de végül úgy döntöttek, hogy nem ezen az úton indulnak el. „Ez nem egy olyan dolog, amire visszatekintve azt mondhatom, hogy megbántam, vagy nem bántam meg. Csapatként döntöttünk így” – mondta Dennis az Autosportnak.
2004: Egy fiatal német tehetség, Timo Glock lett a Jordan csapat harmadik számú versenyzője, így ő ugorhat majd be, ha valami oknál fogva Nick Heidfeld vagy Giorgio Pantano nem ülhet autóba.
2002: A négyszeres világbajnok Michael Schumacher úgy nyilatkozott egy interjúban, hogy csak addig kíván a Formula-1-ben maradni, amíg úgy érzi, hogy fel tudja venni a versenyt a folyamatosan érkező fiatal tehetségekkel.
2001: Bár már tényként kezelhettük, hogy az előző két szezont az Arrows versenyzőjeként töltő Pedro de la Rosa a Prost harmadik számú pilótája lesz, a spanyol az utolsó utáni pillanatban úgy döntött, hogy a Jaguarhoz csatlakozik. De la Rosa a tervek szerint az idei évet teszteléssel tölti, jövőre viszont már versenyeken is vezetheti a zöld autót.
1997: Kanadában azt tervezik, hogy betiltják a dohánytermékek reklámját, ami nagyon súlyosan érintheti a Formula-1-es csapatokat – sőt a futam létét is veszélybe sodorhatja.
1996: Úgy néz ki, hogy elhárult a Jos Verstappen idei F1-es szereplését fenyegető akadály – az 1994-ben Michael Schumacher partnereként két dobogót is szerző holland öt szponzort visz az Arrows-Harthoz, így biztosítottnak látszik idei helye. Csapattársa a tavalyi F3000 második helyezettje, Ricardo Rosset lesz.