“Ennyire csúszós pályán még nem versenyeztünk, nagyon hideg volt, nem tudtuk felmelegíteni a gumikat. Nagyon kellett keresni a tapadást, amivel egy komoly tapasztalatot szereztünk Nyíregyházára. Ott viszont az aszfalt minősége miatt valószínűleg több lesz a tapadás” - foglalta össze a 2WD kategória győztese a Kazincbarcikán történteket.
A női duó versenyautójának új arculatát is ezen a versenyen mutatták be, a visszajelzések szerint elnyerte a szurkolók tetszését a korábbi piros dizájn helyetti lila-narancssárga színpárosítás. Adri és navigátora most viszont már Nyíregyházára készül.
“Nagyon várjuk már a Rally Hungaryt, ez lesz a harmadik, amin részt veszünk. Egyre több a tapasztalatunk, ami a pályaírást is nagyban megkönnyíti, főleg most, hogy idén már kevesebb időnk van a recce dayen, de Ivett profizmusával és rutinjával ez biztosan nem jelent majd gondot. A tavalyi belsőkamerás felvételekből készülök, próbálok javítani a hibáimon. Szeretnénk egy jót autózni és célba érni. Leginkább Mádot várom, valamiért nagyon szeretem azt a szakaszt. Reméljük, hogy jó időnk lesz és sokan kijönnek majd.”
Az idei Rally Hungary október 22-én, pénteken kezdődik. A szabadedzéseket, a kvalifikációt és a shakedownt Nyíregyháza mellett, Napkoron rendezik, majd a máriapócsi Rabócsringen egy szuperspeciállal startol a verseny. A gyorsasági szakaszokkal és etapokkal együtt több mint 966 km-t kell megtennie a mezőnynek.