"Nagyon szeretem a murvás versenyeket, alapvetően jól is indult számunkra a szombati versenynap, magabiztosan, gyorsan tudtunk jönni, domináltunk az első körben, és az autónk is fantasztikus volt. Jól működtek a Hankook abroncsaink, egészen a 3. gyorsasági szakaszig vezettük a versenyt, majd a napzáró, várpalotai szakaszon hirtelen megszűnt az első hajtásunk, lecsúsztunk az útról, megforogtunk és több mint egy percet kaptunk a többiektől. A szerencsétlen műszaki hiba miatt az 1.-ről az 5. helyre csúsztunk vissza és innentől az volt a célunk, hogy a második nap minél gyorsabban felzárkózzunk és elcsípjünk egy dobogós helyet" - kezdi Frici.
"Viszontagságos versenyhétvége van a hátunk mögött, aminek a végén megtört az "átok". Az összetett 3. helyre egészen könnyedén sikerült visszajönnünk, de az látszott, hogy az első helyeken autózó srácokat nagyon nehéz lesz utolérnünk, Mixinek kiváló volt a tempója. A rali azonban egy olyan sport, ahol bármikor, bármi megtörténhet. Az utolsó gyorsasági szakaszon, a powerstage-en Hadik Andrisék lecsúsztak az útról, kiestek a versenyből, így felértünk az abszolút második helyre" - folytatja Laci.
"Nagyon örülünk, hogy talán megszakadt ez a negatív sorozatunk, sajnáljuk, hogy Andrisék kiestek, de örülünk, hogy jól vannak. Persze nem ilyen áron szerettük volna megszerezni a második helyet, de boldogok vagyunk, hogy beérett a munkánk gyümölcse. Talán, ha nincs a szombati műszaki hibánk, a tempónk alapján is ez lett volna a realitás. Minden pályán jól mentünk, - egyedül Kislőd volt, ami annyira nem feküdt - igyekeztünk taktikusan és látványosan versenyezni, hogy a szurkolóinkat is kiszolgáljuk. Nagyon köszönjük a Korda Racingnek a szombaton végzett nagyszerű munkát, a remek hétvégét a csapatnak, a szurkolóinknak és támogatóinknak" - teszi hozzá Frici.