Egy nappal a Salgó Rali rajtja előtt tervezték át teljesen a futam útvonalát: az már korábban eldőlt, hogy pénteken csak egy gyorsasági tudnak megrendezni a kettő közül, de csütörtökön a pályabejáráson a pilóták felszólaltak a szorospataki murvás rész minősége ellen, így az a döntés született, hogy azt egy az egyben kiveszik és csak 3,6 kilométernyi aszfaltot kell belőle teljesíteni. Ez azt jelentette, hogy a pénteki napért nem járnak külön napi pontok, illetve szombaton ugyanezen a pályán szintén kiveszik a murvás részt, a kilométerszám feltöltését pedig a ceredi gyorsasági negyedik teljesítésével oldják meg.
Ez a 3,6 kilométer így maximum egy bemelegítésnek volt jó, komoly különbségeket nem lehetett kiautózni, ami jól látszott is az eredményeken. A leggyorsabbnak Csomós Miklós és Velenczei Ádám bizonyult holtversenyben, ők tizedre azonos időt autóztak, Turán Frigyes két, Hadik András pedig öt tizedet kapott tőlük - a 2018-as világbajnok Jan Kopecky 1,5 másodperccel volt lassabb, ő futotta az ötödik időt. A többiek azért egy lépéssel már lemaradtak tőlük, a nagy vesztes pedig Klausz Kristóf volt, aki kilenc másodpercet kapott. Az elsőkerekesek között Hangodi Bendegúz és Kerék Balázs volt a leggyorsabb holtversenyben, Német Gábor két tizedet, a visszatérő Szauer Gergő pedig hat másodpercet kapott.