„Felemás versenyünk volt a Vértes Ralin. Alapvetően örültünk neki, hogy száraz időben tudtunk versenyezni, így egy két pálya nagyon tetszett, viszont száraz időben is úgy csúszott, mintha jégen mentünk volna. Az egyik lassító előtti féktávon sikerült is kalandoznunk, nem akart lassulni az autó és ahhoz, hogy ne törjük össze az autót, ki akartam kerülni a lassítót, de becsúsztunk az árokba. Az autó szerencsére nem sérült meg nagyon és a nézők viszonylag gyorsan ki tudtak minket szedni” – kezdte a beszélgetést Kondella Péter.
Jól érezték magukat és tudtak önmagukhoz képest időben gyorsulni.
„A verseny előtt az volt a terv, hogy gyorsuljunk önmagunkhoz képest, ami sikerült is, de az tisztán látszik, hogy ORB 2WD-ben nem tudjuk felvenni a versenyt a 12 év fejlesztés különbséget az új R2-es autókkal. A verseny után megnéztem a belsőket és úgy látom, vannak helyek, ahol jól megyünk, és minden egyes megtett kilométerrel jön a tapasztalat és ezek alapján látjuk, hogy milyen területen kell változtatni, hogy még gyorsabbak legyünk” – tette hozzá Péter.
Számukra véget ért az év, sem Nyíregyházán, sem a Mikulás Ralin nem indulnak már, most elkezdik a 2021-es felkészülést és remélik, hogy az idei évi terveket át tudják majd iktatni.
„Nekünk idénre ennyi volt, most várjuk a motor alkatrészt, hogy el tudjuk kezdeni a jövő évi felkészülést. Jelen pillanatban a motor dinamikája nem olyan, mint amit megszoktunk az autótól. A futómű tökéletes, ezen a versenyen is volt rá példa, hogy mennyire jól működik. Mind a navigátorom, mind a csapat nagyon komoly munkát végzett a hétvégén” – zárta a beszélgetést Kondella Péter.