Az egri siker után továbbra is parádés formában versenyzett Vincze Ferenc és Bacigál Igor, a Korda Racing Skodájával ugyanis a szezon második futamát, a Miskolc Ralit is megnyerte. Vincze gyakorlatilag végig vezetett a versenyen, hiszen Turán Frigyes már az első gyorsaságin tíz másodperc hátrányt szedett össze egy korai rajttal és bár ezt még ledolgozta, a második kör végén pár tizeddel átvette a vezetést, de egy szenzorhiba miatt újabb 25 másodpercet vesztett, ez pedig eldöntötte a küzdelmet. Vincze dolga innentől az előny beosztása volt, ami az esős-csúszós körülmények között természetesen nem volt egyszerű feladat, de nem hibázott és bár a különbség valamelyest csökkent az utolsó körben, a győzelem nem forgott veszélyben.
Turánék így Eger után Miskolcon is a második helyet szerezték meg, a dobogó alsó fokára pedig eddigi legjobb hazai eredményét produkálva Német László és Szabó István állhatott fel a Skoda Fabiával - oda-vissza mentek a körbeverések az első két helyezett mögött, ebből ők jöttek ki legjobban. Velenczei Ádámék hiába voltak nagyon gyorsak és nyertek szakaszt is, egy defekt elvette az esélyüket a jó eredményre és csak az abszolút hatodik helyre értek be, Balogh János és Trencsényi József is megelőzte őket.
Az élmezőnyből egyébként többen is kiestek, a címvédő Hadik Andrásék a rosszul sikerült Eger Rali után ezúttal is pórul jártak, az eltört kormányösszekötő miatt kiállni kényszerültek, Bodolai Lászlóék pedig hatalmasat estek már a verseny elején - ahogy Ollé Sándorék is.
A power stage-et egyébként Velenczei nyerte Turán és Vincze előtt.
A Miskolc Rali végeredménye:
1. Vincze-Bacigál
2. Turán-Bagaméri +14,6
3. Német-Szabó +1:28,3
4. Balogh-Holczer +1:46,4
5. Trencsényi-Verba +2:58,7