„A fene tudja mit kapunk az utolsó versenytől. Az időjárás most az írja kegyes lesz hozzánk, de november van, ne vegyük készpénznek, hogy ez nem fog változni. Az útvonallap szerint már az első napunk is húzósnak ígérkezik, hiszen kétszer is lesz egy 25 km-es szakasz. A mi feladatunk most mindenképpen az lenne, hogy ésszel menjünk és érjünk célba. Mivel másfeles a szorzó, még jobban oda kell figyelni, mert nem szeretnénk, hogy boruljon az általunk felállított terv. A pontszerzés elsődleges, mert ez a bajnokság utolsó futama, fontos tényező, hogy ki hol, és hogyan fejezi be ezt a futamot Nyíregyházán. Megmérettetnénk amúgy magunkat, mert bővül a kör a Peugeot Kupában, de annyit nem ér egy kis reszkírozás, hogy bukjuk az évet egy rossz, vagy elkapkodott döntés miatt. Hosszú és fárasztó lesz az biztos, rengeteg kilométert fogunk megtenni, reméljük mi és az autó is bírni fogja a szezon utolsó nagy hajráját. Mi bízunk abban, hogy meg tudjuk csinálni, és higgadt tudok maradni, ha mégis elvinne a verseny lendülete, Attila észhez térít, mint általában” – mondta Ákos jókedvűen.
„Szerdán hajnalban útnak indulunk, hogy minél hamarabb megkezdhessük ennek a hosszútávú versenynek a feldolgozását. Remélem ez a szép őszi idő még a hétvégéig kitart, de majd alkalmazkodunk és kész. Szeretnénk jól teljesíteni, de szerény véleményem szerint nem mindenáron kell beleadni mindent, mert a másfeles szorzó megkavarhat bármit. Illetve kíváncsian várom, hogy az újonnan társult kategória társakhoz képest mit sikerül remekelnünk. De mivel csak annyi kockázatot fogunk vállalni, ami az eddigi eredményeinket nem bolygatja, így nagy csaták kizárva. Nem hiszem, hogy most az a mi feladatunk, hogy túlvállaljuk magunkat, hiszen abban benne van a nulla pont lehetősége is, és nekünk már tényleg csak kevés kell ahhoz, hogy ez a dolog jól süljön el. Viszont a kilométerek tekintetében itt nagyon nehéz okosnak lenni” – válaszolt Attila az esélyeiket latolgatva.