„Amiért mentünk megkaptuk. Az autónak megvan a hibája, de szerencsére csak etapon jelentkezett. Illetve tudtuk mit kell tennünk, hogy ne jöjjön elő a gyorsaságin, fűtéssel mentünk etapon és gyorson is, plusz félreálltunk hűteni azt az elektromos részét, ahol egy vezeték nem bírja a hőt és megolvad, aztán rossz jeleket továbbít a komputernek. A pécsi versenyen már nem kell erre figyelnünk. A szakaszokat szerettük, de azért voltak gondok a szervezéssel. Próbáltuk élvezni és jókat csatáztunk Danival. Lejöttünk a gyorsról és kérdeztem Hibján Jocit mi a helyzet, mondja adtál 10-et, megyek Kronome Ákoshoz, mondja adtál 15-öt, mondom akkor nincs baj. Erre jön a Riskó Dani és mondja adott 3-at, mondom akkor mégis van baj –nevet Ákos. Aztán szépen felzárkóztunk, és a vége felé próbáltunk úgy haladni, hogy ne legyen semmi gond. A terv az volt, hogy az elején megnyomjuk, legyen egy biztonságos előnyünk, de ezt a Dani tempója hamar felülírta kezdésnél. A hosszúak jól sikerültek, a rövideken nem kockáztattunk feleslegesen. Így volt jó, mert nyertük a 2WD-t és a 6-os kategóriát. A mostani felállás jó lenne, ha maradna a bajnokságban, de még van két verseny” – nyilatkozta Ákos.
„Egy jól sikerült és nehéz viadalon vagyunk túl, én személy szerint nagyon elfáradtam. Kora reggeltől késő estig nyomtuk három napon át, sok csúszással. Ami jó, hogy 99,9%-ig megvan a hiba, ami végig kísért minket egész évben. Ment a fűtőventilátor, hogy elvonja a hőt a motortérből. Ez megoldódni látszik, a pályákkal nem volt gond, ment az adok-kapok a Daniékkal. Bennem volt egy kis félsz, hogy előjött ez a probléma, igaz etapon, de nem akartunk eldobni egy újabb jó eredményt. Az a lényeg, hogy elsők lettünk, próbáljuk majd az előttünk álló még két versenyen is megtartani, de lesznek még nagy küzdelmek az tuti. A bajnokság jelenlegi állását még senki nem veheti készpénznek, hiszen a pécsi és a zempléni futamon már az időjárás is jócskán beleszólhat a végeredménybe – jelentette ki Rubó.