„Kicsit csalódott vagyok. Nem jó ezt megélni, hogy hátráltat a francia technika. Remélem megoldódik ez a jeladó probléma, mert eddig minden versenyen előjött és akadályozott a versengésben. Az előző futamokon etapon bohóckodott, most viszont már szombaton az utolsó gyors után ki kellett cserélni. Aztán másnap a második oroszlányi körben újra éreztem, hogy erőtlen az autó és melegedett is. Feladatunknak azt tűztük ki, hogy ott legyünk Mixi mögött szorosan. Jók voltak a gyorsok, a pályafelírásaink, de ekkor az utolsó előtti szakaszon négyszer vagy ötször lefulladt a kocsi, minimum három autó ment el mellettünk. Így majdnem négy perccel jöttünk rosszabbat, mint az előző körben. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy elmaradt az utolsó gyorsasági, mert mi azon már le sem tudtunk volna menni. Ha ebből a szemszögből nézem, akkor jól jártunk, mert még így is sikerült harmadik helyen végezni a Peugeot Kupában, ha viszont a másik oldalról, hogy egy apró alkatrész szórakozik velünk és visszacsúsztunk kategóriában a hatodik helyre, az nagyon nem tetszik. Most pár napig gondolkozom, érdemes-e menni a veszprémi versenyre vagy sem, de akkor a kategória helyezést kénytelen leszek elengedni idén” – mondta Ákos csalódottan.
„Nem úgy fejeztük be a versenyt, ahogy terveztük, de a nullástól még ez is sokkal jobb. Megint az a jelenség jött elő, mint idén még miden alkalommal, megadja magát egy alkatrész, és onnantól nem akar menni az autó. Szörnyű volt úgy haladni az utolsó előtti gyorson, hogy rángatott, le kellett állítani, áramtalanítani, újraindítani, megint gurulni valamennyit…katasztrófa volt az egész, a véletlenre bíztuk, hogy le bírunk csorogni a célig vagy sem. Már a kiálláson gondolkodtuk, amikor megtudtuk etap lett az utolsó szakasz, ezért megpróbáltuk végig küzdeni magunkat rajta. A Peugeot Kupában épphogy felfértünk a dobogóra, viszont a kategóriában rettenetes helyen végeztünk. A továbbiakban az elsődleges feladata a csapatnak, hogy megtalálják annak az okát, hogy mi végzi ki a jeladót folyamatosan. Amíg nincs meg a hiba, addig kár sietni, mert bármelyik kanyarban megállhat alattunk az autó. Az pedig kivitelezhetetlen, hogy menet közben kicserélje az ember, mert nem kétperces meló. Egyébként a tempóval nem volt baj, kialakultak az erőviszonyok papírforma szerint, de ezt tudnunk kellene tartani a továbbiakban is. Remélhetőleg minden megoldódik a Mecsek Raliig, és nem kell azon parázni, hogy mi lesz a pályán” – hangzott a válasz Rubótól.