A címvédő nemzetközi vizekre evezett, ez pedig nagy lehetőség idén Hadik András előtt is. Ettől függetlenül egy pillanatig sem gondolja azt, hogy könnyed sétakocsikázás vár rá az magyar bajnokság nyolc futamán, az viszont tény, hogy a legszebb reményekkel állhat oda a szezonnyitón a rajtvonal mögé.
- - Egy versenyző mindig nyerni szeretne, így természetesen mi is azzal a tervvel vágunk neki a 2018-as szezonnak, hogy bajnokok akarunk lenni – szögezte le előre Hadik András. – Az elmúlt években gyűjtöttünk annyi verseny kilométert, szereztük annyi rutint, ami elegendő lehet. A helyszínekkel, a futamokkal kapcsolatban túl sok meglepetés nem érhet bennünket, de az élmezőnyben a tavalyihoz hasonlóan óriási csata várható. Többesélyes lesz ez a bajnokság, hiszen az R5-össel induló fiatalok, és a tapasztaltabb pilóták is pokolian gyorsak lesznek. Nekünk gyorsnak, stabilnak és kiegyensúlyozottnak kell lennünk, hiszen a pontrendszerben is történt változás, az eldobható versenyek száma is nőtt, úgyhogy nagyon sok mindenre oda kell figyelnünk a rövidesen rajtoló bajnokságban.
Hadik András jobbján a 2018-as magyar bajnoki futamokon nem Kertész Krisztián fog ülni, hiszen ő pilótaként folytatja ralis pályafutását. A 2009-es ORB-bajnoknak, a tavalyi ezüstérmesnek azonban egyáltalán nem kell aggódnia, hiszen Igor Bacigál személyében egy remek csapattárs érkezik a kékekhez.
- Egymásra találtunk, aminek természetesen nagyon örülünk. Bízom benne, hogy jól fogunk együttműködni, mindketten tudjuk a feladatunkat, szerintem nagyon hamar összeszokunk a versenyautóban – folytatta Hadik András. – Igor remek navigátor, nem véletlenül nyert az elmúl években három bajnoki címet. A városhoz is van kötődése, hiszen a párja Miskolcon él, úgyhogy minden adott lesz ahhoz, hogy egy sikeres bajnokságot fussunk. Technikai szempontból nem lesz változás: marad alattunk az R5-ös Fiesta, amellyel már eddig is szép sikereket értünk el. Reményeink szerint idén még több versenyet tudunk nyerni, ez a cél, egyértelműen ez a tervünk. Az autón, amit kellett kicseréltünk, úgyhogy várjuk az egri szezonnyitót. Előtte még Ausztriában rajthoz állunk egy versenyen, hogy egy kicsit visszarázódjunk a közel öt hónapos szünet után.
A Credobus Eger Rallye-val kapcsolatban Hadik András kiemelte: a gyorsasági darabszám sok, ellenben a versenykilométer nem lett több. Egy kicsit hiányolja a keskeny, erdei, kimondottan ralis pályákat, de alapvetően jó versenyre számít március harmadik hétvégéjén. Kimondottan kedveli a rajtceremóniát, amelynek a Dobó-tér különleges hangulatot kölcsönöz, és nagyon bízik benne, hogy jó rajtot vesznek a 2018-as esztendőben.