A nap a Budapest Rali elmaradásától függetlenül tervben volt és szinte minden partnertől érkezett valaki, hogy megismerje milyen is egy rallyautó versenytempóban.
„Sok partnerünk arcára sikerült mosolyt csalnunk a Sárisápi tesztnapon, ahol Neukirchner Andris mellett az Maricsek Miki mellé lehetett még beülni. Mindenki nagyon élvezte ezt a napot, ahol a srácok egyenként körülbelül 100 kilométert autóztattak” – kezdte a beszélgetést Szilágyi Tamás a csapatkoordinátora.
Az autóztatás mellett jó alkalom volt, hogy a csapat az elmaradó bajnoki versenyt pótolja kilométerben és felkészüljön a Mecsek Ralira. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy a Hondán az utolsó tervezett autózásnál előjött a VTECH szelepnél valamilyen probléma, amire most van két hete a csapatnak, hogy kijavítsa.
„Ez volt életem leghosszabb tesztje. Nagyon jól éreztem magam és külön öröm számomra, hogy először ülhetett mellettem a kisfiam. Hasznosnak érzem a hétvégét, egyrészről előjött pár probléma, másrészről meg tudtuk mutatni a partnereinknek milyen is ez a sport, amit mi űzünk. Továbbá, én óvatosabb vagyok a nagyon tempós részeken, most pedig ugyanazon a pályán mentem többször és fokozatosan tudtam gyorsabban menni ezeken a részeken. Jelenleg dolgozunk az autó problémáin és a Mecsek Rallye előtt kivisszük Csehországba egy programozásra, visszább kell venni a durrogáson, mert azt vettük észre nem tesz jót az autónak” – zárta a beszélgetést Neukirchner András.